> A lényeg: hiába
> oktatgatnak vkinek M$ ofice-t X éven keresztül "mert ez a kényelmes", ha
> kikerül a való életbe és olyan céghez kerül,
>
> akik vezetik kifelé az M$
> termékeket (nem szeretnék most megnevezni ilyeneket, de meglepődnétek
> [erősen versenyszféra]), akkor fog csak igazán
>
> nagyot nézni, hogy
> "akkor én most ezzel micsinájjak???".

+1

<off>
Akkor most mindenki vegye elő a jogosítványát. Mi is van beleírva? "B"
kategória. Azaz 3500 kg össztömegig blablabla.
Nehogy már gondot okozzon az Opelemből átülni egy Peugeot-ba és vezetni...
Nyilván Párizsnak nem indulok neki KisPolskival, és a sarki fűszereshez sem
megyek tejet-kenyeret venni Mercedes S-osztállyal...
De azért a normál napi használatban mindegy kell legyen. Mert ha nem, akkor nem
a szövegszerkesztővel van a baj ám...!

És ne feledjük (ezt mindig kihagyjátok a szórásból): lopott autóval sem
furikázunk...!
</off>

Gy.