Hello

A kollégiumi nevelőtanár szintén más "állatfaj" ebben az esetben, hiszen ő
gyakorlatilag "gyámként" viselkedik szinte ilyen esetben.

Nem olyan, mint egy "szimpla szaktanár".

Attól, hogy valaki az intézmény alkalmazottja, nem kell hozzáférést
biztosítani neki minősített személyes adatokhoz.

Sajnos túl sokat is foglalkoztam ezzel a kérdéssel korábban, hogy tudjam :)

Gábor