Kedves Péter

Nincs jogszabály arra, hogy nem láthatja. Arra van, hogy milyen személyes
adatok oszthatóak meg és kivel, és ez nem is az oktatási törvényben.
Keresd meg a jogszabályértelmezést, ami azt mondja, hogy egy külsős
hittanoktató miért nem láthatja a diák jegyeit (ez gyakori probléma).
Ha elolvasod, ugyanez igaz minden tanárra.

Nyilván pontosan azért nincs így betartatva, mert lehetetlen.
Hittanoktatóknál, mivel nem is az iskola alkalmazottai, ezt figyelembe
vetetik, és nem engedik a napló közelébe, azonban ugyanez érvényes lenne
mindenkire.

Gábor