From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Gutbrod András
Sent: Wednesday, April 29, 2020 5:14 PM
To: Techinfo Lista <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Informatika érettségi tanulói tájékoztató?

Kedves Csaba!

2020. 04. 29. 16:36 keltezéssel, Magyar Csaba írta:

 > Azért, ha mindent alaposan megnézünk, akkor látható, hogy az érettségi
 > alapja még  >mindig egy 1997-es jogszabály, amit itt-ott módosítottak, pl.
 > 2012-ben, az is 8 éve volt.

Kérlek ne vedd bántásnak:
Most talán jobb lett volna, ha - szerényen - nem szólsz!
Ha tudnád, hogy hányszor változott az elmúlt 23 év alatt!!
Mellékeltem az utolsó 5 év változásait.
A jogszabályokat nem lehet hallomásból, emlékezetből, (rossz) gyakorlatból
alkalmazni.
Zsuzsának sem kell mindenhez értenie!

Válas Péter ért hozzá, fogadjuk el a véleményét!

--
Üdvözlettel:
Gutbrod András

--
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com