Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 9/16/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Brate, ja mozda izgledam tako ali nisam glupa!! Uostalom zasto mislis da te
> cice nemaju pojma o spravicama koje reklamiraju, ja prva ne reklamiram nista

promasila si poentu

Mozda...

, bila je relacija ti-techie u pitanju. On the
other hand, dao bih se kladiti u svoju godisnju platu, kad bih je
imao, da one ribe blage veze nemaju sta koj moj reklamiraju...

Izgubio bi pola plate posto pola tih cica dobro zna sta reklamira a pola su glupace kojima je bitno da im sise budu na naslovici..

 Ista
opklada vazi i na to da su bar 80% manekenki glupe i prepotentne
kucke...

Da li ja zvucim kao glupa prepotentna kucka? Delimicno si upravu ali takvi kreteni su uglavnom wannabe manekenke koje su se slikale za cool girl pa misle da su uvatile boga za muda a ustvari su frustrirane jer nisu Naomi... Devojke koje su uspesne u tome obicno (mada ne uvek) su skroz ok i totalno normalne i posto nisu opsednute svojim izgledom (jer vecina nas, ukljucujuci i mene, izgleda potpuno prosecno, samo smo fotogenicne a posle photoshop obavi svoje pa se i ne brinemo mnogo oko toga kako izgledamo) imamo vremena malo i da mislimo pa se ne moze bas reci da smo glupe.

Tvoj stav je totalna predrasuda, to sto je devojka lepa ili uspesna ne mora da znaci (i u veeelikoj vecini slucajeva ne znaci) da je glupa, prepotentna, kucka ili sve to zajedno. Ne kazem da ih nema takvih ima ih dosta ali ih isto tako ima dosta medju ruznim i neuspesnim devojkama.

Zasto ljudi kada vide lepu devojku odmah pomisle "Mora da je glupa i sponzorusa pride, sigurno je teska prepotentna kucka!"

To je predrasuda isto kao i da su svi metalci satanisti...