Sobre aquest punt no puc parlar directament, perquè en aquella època no
estava massa involucrat a Caliu i no vaig participar en la discussió,
però pel què sé si no es va signar no va ser perquè es fos contrari a la
idea, sinó perquè algú devia considerar que la manera d'expressar-la no
era la correcta, o per altres motius semblants.

Sobre la teva frase final, francament, te la podies haver estalviat.
Personalment detesto el to condescendent que utilitzes en donar-me la
benvinguda a un lloc on ja fa temps que hi sóc. No sé... potser
m'equivoco però tinc la sensació que el teu correu destil.la una cert
ressentiment o enuig, i n'ignoro el motiu. Però com que dos no es
barallen si un no vol i no és la meva intenció encetar ara un "flame"
estèril, ho deixaré aquí, i no continuaré aquest fil.

Orestes,

Cap ressentiment, de debó. Em sap greu que t'hagis pres com a condescendent un comentari irònic. Simplement, m'ha semblat graciós que algú "agafi el testimoni" d'una campanya en la que no va voler participar. Bé, jo tampoc vull entrar en flames. Et demano disculpes pel malentés i prometo que no contestaré cap altre missatge d'aquest fil.

Cordialment,
Òscar.