> Dalam melihat masalah ini, Levi Riansyah memiliki pandangan yang berbeda.
> Direktur PUSPeK Averroes ini malah tidak sepakat jika FPI dibubarkan. "Saya
> sebenarnya orang yang tidak sepakat dengan pembubaran ormas maupun partai dan
> saya tidak sepakat dengan pembubaran apa pun, karena di dunia ini semua
> berhak hidup, siapapun itu. Ada atau tidak ada hukum, meskipun ada perkara
> lain tapi mereka berhak hidup," tegasnya.

Kuring satuju jeung alinea di luhur. Masalah na teh lain urusan bubar atawa TEU
bubar. Anu jadi masalah paling gede di urang mah nyaeta: perlakuan hukum anu
TEU rata.

Di nagara urang masih keneh aya individu jeung kelompok anu AYA atawa dianggap
di luar hukum.

FPI oge sok dianggap di luar hukum. Sabab nepi ka ayeuna can aya upaya hukum
anu nyeret FPI ka pangadilan.

Mun kuring teu pupuguh nyabok Kang Waluya sabab kuring teu resep nempo Kang
Waluya nginum bir, misalna. Tah, pulisi wwajib nyieuntindakan ka kuring. Teu
perlu pandang bulu, najan kuring anak jendral atawa anak presiden oge. Di mata
hukum... KABEH warga nagara ulah dipilah2.

Sacara hukum...Naon bedana FPI anu maen gaplok jeung preman terminal anu maen
gaplok oge?

Kirim email ke