Elinize saglik.

Niye (slime-startup-animation nil) ?  Bunu kaldirmaya kalktilar, millet
kazan kaldirdi.  Seveni cok onun.

Belki slime'in en son versyonunu cektirmemek lazim.

Sbcl'in kullanici listeleri GMANE'de var:

http://gmane.org/info.php?group=gmane.lisp.steel-bank.general
http://gmane.org/info.php?group=gmane.lisp.cmucl.general

Hem sbcl hem cmucl'e bu dokumanda gerek var mi bilmiyorum.  Ama sbcl'in
hala 1.x olmadigi dusunulurse, var belki.

Kaynaklari viki'ye atsak?  Yahut buradan aldigimiz geri besleme ile
bir baska giris belgesine biraksak?  Viki'de birseyler karalamistik
(ama viki calismiyor!).  Bir sekilde hangi kaynak ne is icin ne
profildeki insana yarar diye soylemek faydali olur diye dusunuyorum.
Sadece liste verince olmuyor pek herkes icin.

Diger taraftan kullanilan lisping manualina link lazim.  Sbcl icin:

http://www.sbcl.org/manual/

yahut bilemiyorum artik insanlara texinfo calistirip pdf haline
getirmelerini soylemek daha mi iyi.

Dokumanin kalaninda emacs icinden hyperspec kullanimini filan da
anlatacaginizi tahmin ediyorum.

BM