Emre Sevinc <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> [...]
> ya da benzeri sekilde nasil olusturulabilecegi, kaydedilip calistirilabilecei
> gösterilse bu cok sIk sorulan soru icin sIk gösterilen bir link
> teskil etmis olur.
>
> Bunun disinda ilk aklima gelen kestirme bilgiler: sexp sexp nasil ilerlenir,
> tek harekette iki sexp'nin yeri nasil degistirilir, tek harekette
> bir parantez cifti acilip imlec ikisinin arasina yerlestirilir, bir
> ifade secilip etrafi parantezle nasil sarilir, bir sexp tek harekette
> blok olarak nasil secilir (C-M-Spc), tek harekette bir sexp komple

Bunları ikinci adımda yazmayı düşünmüştüm. İlk adım biraz sade kalsın
istedim.

> Bir baska nokta: Dokümanta belirtilmeli ki, bazi tus kombinasyonlari
> maalesef bazi pencere yöneticileri tarafindan önceden "kapilmis" olabiliyor
> dolayisi ile kullaniciyi uyarmakta fayda var (benim basima fluxbox'ta
> gelmisti oradan biliyorum).

Bu tuşlar hangileri hatırlıyor musun?

Bülent'in ve senin önerilerine göre belgeyi geliştirdim, teşekkür
ederim. Bir de paredit eklersem sanırım giriş seviyesi bir kullanıcı
için yeterli olacak.

Sevgiler...

--
Aycan iRiCAN