"No moi! Olen pahoillani, mutta tällä kertaa kritiikkisi meni minulta
näköjään täysin ohi. Olin jopa huomaavinani tyytyväisyyttä päätökseen: "Totta,
päätös tehty ja on elettävä sen mukaan. 17 jäsentä (noin 3% meistä) on
todella pieni määrä.
Mutta kuten sanottu, homma nyt siinä."

Hyviä kelejä Hailuotoon! JMN"

Noin kirjoitin, mutta en ole kai koskaan osoittanut tyytyväisyyttäni
päätöksen. :)
Se on eri asia.
Sanani kertoo vain sen, että päätöksen kanssa nyt elettävä ja päätökseen
tällä hetkellä tyydyn.
Ja mitäpä muuta voisin?
Mutta eriäviä mielipiteitäni olen toki esittänyt senkin jälkeen, vaikka
hiljaa lupasin olla.
Demokratiassa täysin hyväksyttäviä.

t. MNi