Täällä alkaa nyt todella olla nimittely sitä luokkaa, että minun on syytä ryhtyä vetäytymään takavasemmalle tästä yhdistyksestä, jonka eteen olen varsin paljon vapaaehtoistyötä tehnyt. Minut on kyllä nyt valittu vuodeksi eteenpäin hallitukseen; täytyy miettiä, missä vaiheessa hommat jätän. Monta kertaa olen aikaisemminkin pohtinut, onko mitään järkeä tehdä "huvikseen" hommia tällaisessa tilanteessa, jossa suurinta huutoa pitävät pääsääntöisesti ihmiset, jotka eivät tee tämän kerhon eteen yhtään mitään, paitsi maksavat vuotuisen jäsenmaksun (senkin usein kitinän säestämänä).

Nyt sain ensin kuulla olevani kääpiö, kun olin mukana SDXL:n vuosikokouksessa ja käytin vapaa-aikaani noin 8 tuntia siihen. No, sehän ei ole paljon, mutta tuo nimittely menee toleranssini yli. En muista, kuka sen aloitti, mutta JTK reagoi siihen aivan oikein.

Nyt ennenkin toimihenkilöitä ikävillä kirjoituksillaan poisajanut HF jatkaa ja panee vielä paremmaksi. Teksti on tuossa alla.

Tämä kyllä alkaa riittää. Ei tähän tarvitse mitään lisätä. Tapoihini ei kuulu nimitellä muita asioittamasti, vaikka joskus tekisi mieli ja aihetta olisi.

Todennäköisesti saan vastaukseksi, että en ymmärrä huumoria ja että ei pidä ottaa asioita niin vakavasti. Hyvä on. Ollaan sitten tosikko. Tosissaan täällä muutkin tuntuvat kirjoittavan. Lausahduksia yritetään sitten jälkikäteen selittää huumoriksi. En hyväksy sitä.

Älkää lähettäkö minulle henkilökohtaisia viestejä tämän takia suuntaan eikä toiseen; en ole niistä kiinnostunut. Jos asiaa on, tälle listalle voi kirjoittaa. Vaikkapa ilmoittautua vapaaehtoiseksi jatkamaan niissä tehtävissä, joista alan pikku hiljaa luopua.

terveisin

RV

Lainaus Harry Forsblom <harry.forsb...@pp.inet.fi>:

JMN:lle
Olen tässä MNi:n kannalla. Näin isossa asiassa olisi ehdottomasti pitänyt järjestää jäsenäänestys, jonka tuloksen vuosikokous, koostuipa se sitten kääpiöistä, itseään jättiläisiksi luulevista tai/vai tavallisista Lumikin pokanneista jäsenistä olisi sitten vahvistanut.
                                                                    73's HF