Sinä et Ilkka ilmeisesti alkuunkaan käsitä, mistä tässä on kyse. Forsblom ja myös Niiranen (hän sen kääpiönimittelyn käsittääkseni aloitti) ovat minusta pahasti loukanneet nimittelyllään niin minua kuin kaikkia niitä 16 muuta SDXL:n jäsentä, jotka osallistuivat vuosikokouksen äänestykseen (joukossa ovat kaikki SDXL:n hallituksen jäsenet).

Minun mittani tuli nyt täyteen. Sivistymättömyys on tietysti sivistymättömyyttä, mutta ei minun tarvitse enkä halua loppuikääni lukea ja sietää tällaista. Sitä on tullut aika ajoin, mutta nyt herrat onnistuivat tässä erityisen hienosti. Mieluummin suuntaan aktiviteettini muihin asioihin.

Kannattaa ohjata kiitokset varsinkin Harrylle, jolla on erityisen suuret ansiot siihen, että pääsette vihdoinkin minusta eroon.

t. RV

Lainaus Ilkka Martikainen <ilkka.martikai...@elisanet.fi>:

Hyvät herrat! Jäitä nyt hattuun ... tästä  on syytä olla tekemättä elämää
isompaa asiaa.

Kokouksessa asiasta äänestettiin ja "kansa on puhunut".  Tämän kanssa
pitäisi sitten elää ja koota rivit uudelleen. Päätös ei ole enemmistön  tai
SDXL:n hallituksen vika - vaan sen vähemmistön, joka on tämän
mahdollistanut. Minulle aina nuorena muistutettiin, että vaalin tulosta et
voi arvostella, jos et ole itse ollut mukana äänestämässä !!!

Kolmen prosentin edustus ei toki ole kunniaksi SDXL:n päätöksenteolle. Tämä
on kyllä syytä lausua. Mutta  vikahan on jäsenistön, eikö totta? Jos joku
haluaa parempaa ja laajempaa demokratiaa, estradi on vapaa esitykseen esim.
valtakirjan käytöstä. Pelkkä jupina taustalla ei siis koskaan auta - asialle
pitäisi aina tehdä jotain konkreettista.

RV:lle nuo plussat kuuluisivat ihan oikeasti - eivätkä lokaajille ...

Minulle asia on selvä - kimpparaportoinnista on nyt päätetty ja sillä hyvä.
Mutta hyvät jäsenkolleegat ... vähän malttia! Ei tämä maailma tähän kaadu,
eihän?