Arredemo, dicir que mais de 2000 cadeas son poucas pareceme un pouco
excesivo :) Acabo de atopar a páxina de estatísticas, vou actualizar a
web de Trasno para crear unha páxina ca nova información, o enderezo é
http://trasno.net/outros:compiz_fusion

Sei que dixen que non che ía axudar moito, pero estou aquí para
resolver as dúbidas que poida, igual que moita outra xente, así que
poderías ir empezando ti a tradución. Non te marques o obxectivo de
traducir todo rapido, estas cousas poden levar tempo.

Ata logo,
                  Leandro Regueiro

Responderlle a