>Date: Sat, 05 Jun 1999 20:13:25 -0300
>From: Zbigniew J Koziol <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: Jugoslawia
>Sender: Discussion of Polish Culture list <[EMAIL PROTECTED]>
>Teraz mam troche wiecej jasnosci. To nie idea "demokracji" winna. Rzad
>Kanady powinien poniesc odpowiedzialnosc za te cala hece. Nie tylko hece.
>Za smierc tysiecy ludzi. Za dewastacje tamtego kraju wartosci dziesiatek
>miliardow dolarow.  Tak samo rzad Polski, przydupasow gotowych na wszystko
>za cene wlasnego awansu w ramach EU albo durnych i ograniczonych w
> [...]

Rzadowi Poslkiemu niema sie co dziwic, wiekszasc to dawni
PZPRowcy - ktorzy teraz zrobia wszystko aby pokazac
ze takimi nie byli.  Wystarczy popatrzyc na  Tow. Kwasniewskiego.
A tak miedzy nami ilu z czlonkow Poland-L to dawni towarzysze
PZPR lub ZMS... niema co ukrywac to mozna sprawdzic.
Pogodnie
Seweryn

Odpowiedź listem elektroniczym