<[EMAIL PROTECTED]>

>Bzdury kolerzanka pisze
>1. porownanie Kanady/USA i Polska/Europa
>   bezmyslne...
>2. wspolpraca Kanady i USA jest
>   dazeniem obopulnym i na rownym poziomie
>3. wspolpraca Polski i Europy jest dazeniem
>   jednostronnym (Polski) a poziom wiadomo:
>   biedny szuka daniny od bogacza
>4. co do uwag dotyczacych Mafi i Prezydenta
>   Clintona to warto aby koilerzanka
>   przprosila obu...
>Pogodnie
>Seweryn

Przeprosze pod warunkiem ze nazwie mnie pan 'kolezanka' za 'obopolna' zgoda
moja i mafii.

AD 1. myslne, myslalam nad tym cale 13 lat
AD 2. mmmm, hi, hi , hi, tos sie pan prasy naczytal
AD 3. patrz punkt AD2, dodatkowo przyjeto nas do NATO w ramach jako swieza
dostawe miesa armatniego
AD 4. patrz wstep

Rozbawiona do lez SLiwka

Odpowiedź listem elektroniczym