reply ustawiony na nadawce...

>Date: Sun, 09 Jan 2000 22:35:50 -0700
>To: [EMAIL PROTECTED]
>From: ibozek <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: Re: Matematyka pozal sie Boze

>[ciach]

>http://dziennik.pap.com.pl/Wia/wia_1.html
>
>pod tym adresem jest caly artykul na temat akcji. Wynika z niego, ze
intencja organizatorow bylo zebranie sumy wystarczajacej na zakup 300
aparatow. Tymczasem efekty zbiorki przekroczyly oczekiwania. Dalej Owsiak
mowi o zakupie mikrobusow z pozostalej sumy pieniedzy. Zreszta wystarczy
przeczytac dokladnie artykul.

>Fajnie by bylo gdyby napisac na polad_L POZYTYWNA informacje o zbiorce
Owsiaka i ucieszyc sie ze sie Owsiakowi chcialo ja zorganizowac.

>Bo tak to mamy historyjke z radia Erevan:
>
>- Siemionie Siemionowiczu, czy to prawda, ze na Placu Czerwonym w Moskwie
inzynierowi Kowalewowi podarowano nowy samochod?

>- Zbadalismy te sprawe. Rzeczywiscie to prawda, tylko nie w Moskwie a w
Leningradzie, nie na Placu Czerwonym  tylko na Newskoj Ploszczadi, nie
samochod tylko rower i nie podarowali tylko sp...

>Izabela

Odpowiedź listem elektroniczym