Przypuszczam, ze moj limit listow na Poland-L za chwile sie wyczerpie :-)

Nie pierwszy to raz ktos probuje przekrecic to co napisalem.

A na Panskie pytania odpowiedz byla w moim poprzednim liscie. Pan Owsiak,
ma obowiazek OPUBLIKOWAC jak zostaly uzyte pieniadze, co zakupiono i za
jaka kwote. Rozliczenia powinny byc sprawdzone przez niezaleznego
ksiegowego o uznanym autorytecie.

Czy Owsiak kiedykolwiek opublikowal takie rozliczenie? Prosze zapytac w
WOSP. Mnie sie nigdy takiego rozliczenia nie udalo otrzymac, ale moze ja
jestem pechowcem?

Rysiek

JA <[EMAIL PROTECTED]> napisal 11 stycznia 2000 10:22:56

Odpowiedź listem elektroniczym