Cytat byl z artykulu DZIENNIKA INTERNETOWEGO POLSKIEJ AGENCJI PRASOWEJ
WYDANIE E-MAIL (271) (copyright by PAP S.A.) w ktorym na poczatku jest
powitanie w poniedzialek 10 stycznia 2000, nastepnie jest artykul o Wielkim
Graniu Wielkiej Orkiestry Swiatecznej Pomocy. Na koncu jedenastego wiersza
podana jest cena 5 tys. USD.

Jesli nie otrzymuje "specjalnej wersji" to inni tez powinni miec ten sam
tekst. Pisza ze w niedziele nie bylo w Polsce wazniejszego tematu itd...

Moja informacja odnosnie ceny, to w hurcie (powyzej 200 szt.) cyklery
kosztuja $US3.500 plus $US200 za transport, ubezpieczenie i koszty
administracyjne. Dodano w ofercie, ze cena jest jeszcze do przedyskutowania
i zalezy od ilosci zamowionych cyklerow. Ale moze w Polsce sa inne oferty,
szczerze powiem, ze nie wiem. Moze tez mowimy o roznym sprzecie...

Jesli 88% pojdzie na pomoc to chetnie bym ujrzal dowod tych wydatkow.
W sumie, zawsze cos tam "skapnie" tym ktorym powinnismy pomoc wiec moze to
lepiej niz wcale?

Rysiek

Lukasz Sawinski napisal 11 stycznia 2000 10:05:18

> [...]
>    >nerek.
>    >[...]
>
>    powyzszego nie zaobserwowalem. Na zyczenie sluze kopia.
>    jezeli to nie ten artykul, to chetnie przeczytam ten
>    'z cytatem'.
>
>    probowalem znalezc cos konkretnego na sieci ale
>    jakiegokolwiek aktualnego katalogu z cena nie
>    znalazlem - jedyne co znalazlem, to jakas
>    aplikacje patentowa stwierdzajaca, ze obecna cena
>    cyklerow to $12000.
>    czyli zedwa razy drozej niz w 'cytacie'. na razie
>    zebrano 17mln zl i wychodzi mi, ze w zwiazku z tym

Lukasz Salwinski <[EMAIL PROTECTED]> on 11/01/2000 10:05:18

cc:    (bcc: Richard Majchrzak/ITG/Health)
Subject:  Re: Matematyka

Odpowiedź listem elektroniczym