On Fri, 15 Dec 2000 19:19:47 +0100, you wrote:

>Ja ze swej strony polecam artykul Piotra Semki w dzisiejszym
>"Zyciu" (tym z kropka) pod adresem:
>
>http://www.zycie.com.pl/opinie.html?id=5004
>
>Moja refleksja jest jedna: w artykule pojawiaja sie nazwiska,
>zwiazane z organizacja tej i innych antykatolickich prowokacji
>"artystycznych": Rottenberg, Szeeman, Rosenthal.

Brawo panie Borowiak, wywachal Pan niearyjskie elementy i to po
nazwiskach a nie przy uzyciu jakis tam metryk czy dokumentow.
Przyznam sie, ze zarazil mnie Pan panskim entuzjazmen do wywachiwania
podejrzanych osobnikow. Zabralem sie wiec do dziarsko do
genealogicznych poszukiwan. Dzialalnosc rozpoczelem od strony - nie
wiem zupelnie dlaczego zatytulowanej - "Jewish Records Indexing -
Poland". http://www.jewishgen.org/JRI-PL/jriplweb.htm
Dzielnie wpisalem nazwisko Chodowiec (no, bylem ciekawy) do okienka,
nacisnelem przycisk "Start Search".... i nic, pewnie talatajstwo
zmienilo nazwisko po "wyzwoleniu".
Zupelnie dla ciekawosci zastapilem Chodowiec nazwiskiem Borowiak i na
milosc boska - istne pieklo - posypalo sie Borowiakami jak trzeba.
Boruch Borowiak rozpoczol liste na ktorej znalazlem tez Szajndla,
Ester-Cype (przepraszam ale nie jestem naprawde pewnym czy chodzilo o
litere i czy tez y), Szmula-Chaima, Moszeka Mendela, Noecha,
Mordke-Josefa i Fajge-Ruchla...
Koncze bo sie zmeczylem i zanim zaprosze wszystkich do zabawy z
przyciskiem "Start Search" zapytam sie tylko czy jest szanowny Pan z
Zychlinskiej galezi Borowiakow czy tez z Piotrkowsko Trybunalskiej?

Przyjemnych poszukiwan,
Greg Chodowiec

Odpowiedź listem elektroniczym