Greg Chodowiec:
/../
> Brawo panie Borowiak, wywachal Pan niearyjskie elementy i to po
> nazwiskach a nie przy uzyciu jakis tam metryk czy dokumentow.
> Przyznam sie, ze zarazil mnie Pan panskim entuzjazmen do wywachiwania
> podejrzanych osobnikow. Zabralem sie wiec do dziarsko do
> genealogicznych poszukiwan. Dzialalnosc rozpoczelem od strony - nie
> wiem zupelnie dlaczego zatytulowanej - "Jewish Records Indexing -
> Poland". http://www.jewishgen.org/JRI-PL/jriplweb.htm
> Dzielnie wpisalem nazwisko Chodowiec (no, bylem ciekawy) do okienka,
> nacisnelem przycisk "Start Search".... i nic, pewnie talatajstwo
> [...]

Dziwi sie Pan? Niech Pan wpisze 'Streicher', nazwisko przodownika nowoczesnego
dziennikarstwa Julius Streicher. On juz w latach 30-tych w swojej gazecie 'Der
Stuermer' czesto odkryl zwiazki miedzy nazwiskami a spiskami swiatowymi. A co
sie okazalo? Ten zdolny fachowiec, wzor dla niektorych, ma swoje korzenie w
samym centrum spisku. Co jeszcze mozna na to powiedziec...

Uta (nazwisko w bazie danych:-)

Odpowiedź listem elektroniczym