Anna Niewiadomska:

> Ja to bym naprawde chciala wiedziec skad pan wie ze Rottenberg to jest
> TYPOWE nazwisko zydowskie, skad pan wie ze to jest w ogole nazwisko
> zydowskie? Czy pan zna pania Rottenberg osobiscie i wie ze jest zydowka?
> Dla mnie jej nazwisko brzmi niemiecko, a to niekoniecznie znaczy ze jest
> zydowskie i odwrotnie jak tu juz zostalo ladnie pokazane przez pana
> Chodowca, polscy zydzi miewali  takze jakze swojsko polsko  brzmiace
> nzawiska.  Wydaje mi sie ze stosuje pan tu idiotyczna zasade ze zydem w
> Polsce jest kazdy kogo nie lubimy....
>
> Pozdrowienia Anna Niewiadomska

I w koncu co ma do tego religia lub pochodzenie, jesli ktos kogos atakuje? Tak
samo mozna powiedziec, ze Pani Rottenberg to kobieta, a dlatego wnioskuje, ze to
kobietcy atak na religie katolicka.
Bron Boze, czy wyciaga sie tez przy kazdej okazji Hitlera (katolik) lub
Dzierzynski (Polak), jesli chodzi o dowod na 'pogardliwy stosunek' do czegos lub
do kogo?
Czy nie mozna zrozumiec, ze wlasnie z takich glupich uogolnien powsta tez cos
takiego jak 'Polacy kradna samochody', tylko, bo znowu pisze gdzies, ze jakas
osoba na '-ski' zostala zlapana przy 'otwieraniu' cudzego auta?

Dobrze, ze od czasu do czasu jest taka prowokacja, bo co by ci ludzi z obcesja
na punkcie 'typowosci pewnych kregow' robili bez takich jak Pani Rottenberg?

Uta

Odpowiedź listem elektroniczym