Waalaikumsalam wr.wb

Uni Rahima sekeluarga, tak ada kata yg pantas saya bisikkan selain "Syafakillah" Semoga Allah memberi kesembuhan. Dunia adalah ladang ujian bagi kita, semoga kita selamat dalam ujian ini.

Saya ingin membacakan surat At Thgaabuun ayat 11 buat uni, semoga ayat ini menambah kekuatan pada uni dalam menghadapi semua ini :

"Tidak ada suatu musibah pun yang menimpa seseorang kecuali dengan ijin Allah; dan barangsiapa yang beriman kepada Allah niscaya Dia akan memberi petunjuk kepada hatinya. Dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu"

Salam sayang dari kami sekeluarga di Brisbane Aust untuk uni dan keluarga di Cairo. Jazakallah atas tulisan2 uni yg sangat berguna bagi saya khususnya dan warga RN umumnya, saya pengagum berat uni lho.. :) setiap buka RN lihat dulu ada nama uni ndak... semoga Allah membalas segala amal shaleh uni. amin

Wassalamualaikum wr.wb

Ummumaryam