N-am inteles exact ce probleme ai cu python si de ce esti dependent de el.
Clientul de dhcp de obicei trimite ce-a primit la ceva hook care-i primeste
ca parametri si face $chestii . Nu prea stiu eu cu ubunti si netplanuri si
de-astea, da' pe debian lucrurile astea se fac cu shellscripts all the way
down. Besides, problemele astea cu "se schimba pythonul" nu-s chiar asa
grave, in special la probleme de-astea cu "uite un string, da-l mai
departe". Probabil ai tu niste ptsd de la trecerea de la 2 la 3.

Nu mai sunt nici eu chiar spring chicken, da' asta cu "pe vremea mea maica,
puneam chestii hardcodate in rc.local si mergea" erau ridicole si acum vreo
15 ani. Si tin minte flame-uri si de pe atunci ca haha, Debian e bloated ca
are nevoie de perl sa booteze.
--
P.