Voiam sa-ti raspund punctual la cele cateva prostii pe care le-ai spus, dar
mi-am dat seama ca toate se rezuma la "daca n-ai presupune ca esti destept
si le stii deja pe toate pentru ca faci astea de hat-hat, ai putea vedea
din documentatie (care exista!) ca lucrurile nu-s asa complicate".

Seara faina, programul de flama s-a terminat,

--
P.