On Fri, Mar 22, 2024 at 12:31 PM Alex 'CAVE' Cernat via RLUG <
rlug@lists.lug.ro> wrote:

> folosind debian exista ceva asemanator, insa nu am gasit (ce-i drept,
> nici n-am incercat la vremea respectiva) metoda asta din 2 pasi, si nici
> nu am gasit pe undeva vreo referinta

IIRC e in documentatia de preseed ceva exemplu despre cum poti folosi
stringul de agent (? am uitat exact detaliile si e prea vineri ca sa caut
terminologia exacta) setat de d-i in clientul de dhcp ca sa identifici
installerul, am folosit asta in trecut dar am uitat de ce, pana la urma e
mai simplu de debugat daca primesti acelasi lucru de la serverul de dhcp si
la pxe, si in installer si la normal boot. (fiecare din cele 3 situatii e
cu agentul ei, poti fi foarte creativ daca te mananca).

PS: si n-am inteles niciodata insistenta asta pe ip-uri configurate manual,
e mai simplu si mai maintainable sa le tii pe serverul de dhcp, what is
wrong with you people.

--
P.