[Internauta] Modul 256Mb de RAM per portatil.

2006-04-18 Conversa Pere Urbón Bayes
Hola a tots, s'ofereix un modul de 256 Mb de RAM per a portatil.

Preu: 30€ (a negociar).
Estat: Nou de trinca.

Salut
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] [Fwd: Beques FPI]

2006-04-03 Conversa Pere Urbón Bayes
---BeginMessage---





 Estem cercant interessats en participar en l'imminent convocatria
de beques FPI (MEC) associada al projecte de recerca:
 
 "Desarrollo de un sistema tutorial en un entorno e-learning
para mejorar las competencias en resolucin de problemas de matemticas.
Anlisis de niveles de competencia", DGES/MEC, 2005 -2008.
 
 Els possibles interessats han de tenir competncies en
 
 programaci java (applets, servlets,
jsp, ...) + informaci a
 
 http://blues.uab.es/%7Eipdm4/Agenta.htm 

  
 Qui li pugui interessar, pot enviar-me un correu  

 [EMAIL PROTECTED] 

 Fac. d'Educaci/UAB 
 08193 Bellaterra (Barcelona) Tel: +935811133


---End Message---
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Anar a l'aeroport...

2006-03-02 Conversa Pere Urbón Bayes
Hola Silvia. Al final varem anar a l'aeroport via el aerobus i
personalment molt bé!, tot i que amb molta gent, jejejej!.

Sobre la freqüencia, diria que es cada 12 minuts  pero no ho tinc
clar ... em sembla que és va enviar a la llista els horaris i recorregut.

Salut


na mi wrote:
 Al final com vau anar a l'aeroport?
 
 La freqüència dels busos aquells què tal? I per
 tornar? Sabeu a quina hora comencen?
 
 Gràcies,
 
 Sílvia
 
 
 __
 Do You Yahoo!?
 Tired of spam?  Yahoo! Mail has the best spam protection around 
 http://mail.yahoo.com 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Formació en VB.NET

2006-02-28 Conversa Pere Urbón Bayes
Hola! Algú interesat en donar formació en VB.NET per a un grup de 4
persones en una empresa. Crec que pagarien be!.


Salut

PD: Que ningú se m'ofengui.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] [Fwd: Crida per sol·licitar beca FPI (MEC) ]

2006-02-27 Conversa Pere Urbón Bayes

-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188  E-mail: [EMAIL PROTECTED], acm.org}/'\_   _/`\
|---\___)=(___/
---BeginMessage---




 Crida a possibles interessats en participar
en l'imminent convocatria de beques FPI (MEC) associada al projecte de recerca:
"Desarrollo de un sistema tutorial en un entorno e-learning para mejorar
las competencias en resolucin de problemas de matemticas. Anlisis de niveles
de competencia", DGES/MEC, 2005 -2008.
 
 Els possibles interessats han de tenir competncies en programaci java (applets,
servlets, jsp, ...) i webs dinmiques i semntiques
 + informaci a http://blues.uab.es/~ipdm4/Agenta.htm
 
 Responeu sollicitant dia i hora d'entrevista.


---End Message---
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Restaurants (primera llista)

2006-02-23 Conversa Pere Urbón Bayes
Bon dia gent, aquí la teniu:

http://wiki.purbon.com/index.php?title=Bons_Restaurants

Si algú esta interesat en mantenir-la en format wiki, m'ho feu saber i
li faig un usuari? Voleu que sigui lliure i que tothom ho pugui
modificar? Altrament seria interesant saber si és pot fumar o no,ok?

Salut


Txerra wrote:
 Hola, companys!
 Fins ara hem/haveu fet unes 20 intervencions i 15 restaurants (hi he
 ficat el Grup 15 en una sola entrada ;)
 Si us ve gust, cada vegada que algú vagi a un bon restaurant (o sigui,
 bona relació qualitat preu) ho pot explicar i es pot afegir a la llista.
 I si m'apreteu molt, es podria penjar al web :)))
 Bé la llista, fins ara, és aquesta:
 
 01. Can Vallès (Aragó, 95)
 02. Pizzeria Ciao (Tenor Massini/Blanco)
 03. La Gargola (Entença/Diagonal)
 04. La dolça Herminia (Magdalenes)
 05. Udon (Princesa/Montcada)
 06. Out of China (Muntaner, 100)
 07. L'Ancora (port de Tarragona)
 08. Grup 15 nits (n'hi molts :)
 09. Lluís de les Moles (De les Moles)
 10. Cal Cabrit (a Sant Esteva de Llémena, Gironès)
 11. Cardona 7 (carrer Cardona, 7. Vic)
 12. Cal Papa (a Pontons)
 13. Can Cabo (a Seva, Osona)
 14. El Brull (carretera de Seva a Santa Mª de Palautordera)
 15. Stop (a Petra, Mallorca).
 -
 Salut
 Txerra
 http://txerrades.blogspot.com/
 
 
 
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Desplaçament fins a Polinya...

2006-02-21 Conversa Pere Urbón Bayes
Hola josep, jo representa que estic a l'UAB per tant puc també anar a
montcada o sabadell. El que he trobat per ara són autobusos de la
sagales, pero he de baixar fins a barcelona i em fa una mica que
m'aniria una mica malament. També en principi la gent a la que he de fer
els cursos, esta disposada a venir a buscar-me, pero si ho puc evitar
millor.

Salut

Pere

Josep M Puig wrote:

 Hola,
  
 Pere, i des d'on et desplaces? Què es trobat exactament?
  
 Salutacions
  


___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Anar a l'aeroport...

2006-02-16 Conversa Pere Urbón Bayes
Moltes gracies a tots... em sembla que al final optaré per anar en bus i
amb molt de temps

Salut

[EMAIL PROTECTED] wrote:
 

 Així que et recomano que facis ús de l'Aerobus (surt de Plaça Catalunya
 i pasa també -em sembla- per Sants).

 
 Bon dia!
 
 No, l'Aerobus no para a Sants, para davant de l'hotel Plaza, el del
 rellotge
 aquell que hi ha a la plaça d'ara no recordo quin pais veí (a no ser que hi
 facin obres al davant),i si no m'equivoco, costa 3,60 Ebros, o si més no
 l'any
 passat costava això!
 
 Que ens sigui lleu l'aventura de demà d'anar a l'aeroport... els que
 marxen a  Bèlgica, el 3GSM, etc... :-D

Demà¿? És la setmana que ve, ejjejejej!! -_-!

Salut

 Bones turbulències,
 
 Josep
 
 
 
 
 This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.
 
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Votació per web..

2006-02-16 Conversa Pere Urbón Bayes
Es que hauria de ser algo una mica serios

Salut

PD: Ja hi vaig pensar amb els gestors, pero son massa oritentats a
enquesta ...

Ermengol Bota wrote:

El 15/02/06, Pere Urbón Bayes [EMAIL PROTECTED] ha escrit:
  

Hola a tots, algú de vosaltres coneix algun programet web per a fer
votacions de manera senzilla. Aixó si, que també permeti una certa
seguretat..



Si el nivell de seguretat d'un gestor de continguts et serveix... la
majoria de gestors (mambo, jomla, drupal, nukes i similars tenen modul
de votació / enquesta...) però jo no els he fet servir mai per res
serios. :-)

--
* Ermengol *
/***
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.  *
/

  


___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Votació per web..

2006-02-15 Conversa Pere Urbón Bayes
Hola a tots, algú de vosaltres coneix algun programet web per a fer
votacions de manera senzilla. Aixó si, que també permeti una certa
seguretat..

Salut

Pere
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Anar a l'aeroport...

2006-02-15 Conversa Pere Urbón Bayes
Bona nit a tots. Com alguns de vosaltres ja sabeu, el proxim divendres
un grup de gent del principal marxem cap a belgica al fosdem 06. Per
tant alguns com ara jo ens trobarem amb el problema d'haver d'arribar a
l'aeroport amb mitjans públics..

Sabeu com esta la cosa? Que em recomaneu? La Renfe es comporta?

Salut

-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188  E-mail: [EMAIL PROTECTED], acm.org}/'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel bo/bonic/barat per un cap de setmana

2006-02-12 Conversa Pere Urbón Bayes
Ok!! i moltes gràcies pel teu temps!!

Salut

Txerra wrote:

 Hola, de nou, Pere!
 Quan vull prendre una decisió, faig cercles turístics :)
 Per exemple: si vull anar a Pals (un poble molt maco) tinc en compte
 quants dies puc ser-hi, si vull fer alguna excursió a peu (aiguamolls,
 al costat de la platja, ara solitaria i ideal per una llarga
 passejada; el castell de Torroella; la ceràmica de la Bisbal...)
 Aleshores, marco un parell de possibles hotelets o pensions, en funció
 del presupost, i també un parell de restaurants, per completar la part
 econòmica.
 Si vols, muntanya, doncs igual: la part interior d'Osona (Llucà,
 Ripoll, Rupit) i Garrotxa són maquísimes, i la oferta hostelera, gran.
 Quan ho tinguis més clar, si vols, et torno a recomenar alguna cosa.
 -
 Salut
 Txerra
 http://txerrades.blogspot.com/


 2006/2/10, Pere Urbón Bayes [EMAIL PROTECTED]
 mailto:[EMAIL PROTECTED]:

 Si t'he de ser sincer no tinc pas clar si mar o montanya!!, pero
 el que
 no ens agrada pas son les grans ciutats!!

 Salut



___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel bo/bonic/barat per un cap de setmana

2006-02-10 Conversa Pere Urbón Bayes
Si t'he de ser sincer no tinc pas clar si mar o montanya!!, pero el que
no ens agrada pas son les grans ciutats!!

Salut

Txerra wrote:
 Hola, Pere i llista!
 Si vols anar a ciutats, els famosos bonos d'hotel per 50 euros/nit van
 molt bé...
 Si és fora de ciutats grans, les ofertes de Paradors per caps de setmana
 són bones.
 Si m'indiquessis cap a ón vols anar-hi, potser et podria dir alguna cosa
 més.
 -
 Salut
 Txerra
 http://txerrades.blogspot.com/
 
 
 
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Hotel bo/bonic/barat per un cap de setmana

2006-02-09 Conversa Pere Urbón Bayes
Hola a tots, fa alguns dies algú demanava info sobre un hotel per un cap
de setmana per els cinc anys de casats. Ara m'apunto jo, algun hotel que
estigui be, pero economic per pasar un cap de setmana en parella?

Salut

Pere
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel bo/bonic/barat per un cap de setmana

2006-02-09 Conversa Pere Urbón Bayes
Hola Txerra, no ho tinc clar! No hauria de ser molt car, ... vull dir que
100€ /nit no pas... sobre el lloc tan me fa si montanya o mar!!

Salut

 Hola, Pere!
 A quin lloc i quin preu màxim?
 
 Salut
 Txerra
 http://txerrades.blogspot.com/


___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Treure la resolució de MX al sendm ail

2006-02-02 Conversa Pere Urbón Bayes
Tot i que potser es una mica offtopic, per si algú em pot ajudar que tic
una mica perdut!!



Algú de vosaltres em podria fer veure la llum per aixó? Necessito evitar
que el sendmail fagi resolució d'MX i envii el mail a un host determinat!!

Salut

.

Salut
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Treure la resolució de MX al sendmail

2006-02-02 Conversa Pere Urbón Bayes
Merxi, al final ho he solucionat tot posant el smtp per defecte per als
dominis implicats a la mailertable. Una cosa si que penso fer per aixó i
es pasar a postfix quan tingui temps!

Salut

Carles Pina i Estany wrote:
 Hola,
 
 On Feb/02/2006, Pere Urbón Bayes wrote:
 
 
Algú de vosaltres em podria fer veure la llum per aixó? Necessito evitar
que el sendmail fagi resolució d'MX i envii el mail a un host determinat!!
 
 
 crec haver llegit, fa molt temps, que si s'envia un mail en format:
 [EMAIL PROTECTED] els MTA no fan resolució, ho envien allà directe.
 Busca si és veritat abans de fer proves :-)
 

___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] [Fwd: LISA '06 Call For Papers (88036)]

2006-01-25 Conversa Pere Urbón Bayes

-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/

---BeginMessage---

Call for Papers
LISA '06: 20th Large Installation System Administration Conference 
December 3-8, 2006, Washington, D.C., USA
http://www.usenix.org/lisa06/cfpa
Extended Abstract and Paper Submissions Deadline: May 23, 2006
Sponsored by USENIX and SAGE


Dear Colleague

The LISA '06 organizers invite you to contribute proposals for refereed
papers, invited talks, and workshops, plus any ideas you have for Guru
Is In sessions, Work-in-Progress reports, and training sessions.

The Call for Participation with submission guidelines and sample topics
can be found on the USENIX Web site at http://www.usenix.org/lisa06/cfpa

The annual LISA conference is the meeting place of choice for system,
network, security, and other computing administrators. Administrators of
all specialties and levels of expertise meet at LISA to exchange ideas,
sharpen skills, learn new techniques, debate current issues, and meet
colleagues and friends.

People representing every work assignment from the full-time position at
a large site to the part-time one at a small shop come to LISA from over
30 countries, bringing a variety of backgrounds and experience levels to
the conference dedicated to them. System and network administrators from
environments as diverse as academia, large corporations, small
businesses, government organizations, and research sites find LISA to be
the place to go for training, education, networking, and interacting
with their peers.

The conference's diverse group of participants is matched by an equally
broad spectrum of activities:

* Training sessions for both beginners and experienced attendees cover
  many administrative topics ranging from basic administrative procedures
  to using cutting-edge technologies.

* Refereed papers present the latest developments and ideas related to
  system and network administration.

* Invited talks and panels discuss important and timely topics and often
  spark lively debates and conversation.

* Work-in-progress reports (WiPs) provide brief peeks at next year's
  innovations.

GET INVOLVED!
* Submit a draft paper or extended abstract proposal for a refereed
  paper.
* Suggest an invited talk speaker.
* Share your experience by leading a Guru Is In session.
* Propose a training session topic.
* Organize or suggest a Birds-of-a-Feather (BoF) session.
* Email an idea to the chair: [EMAIL PROTECTED]


IMPORTANT DATES
Extended Abstract and Paper Submissions Deadline: May 23, 2006
Invited Talks proposals due: June 1, 2006
Notification to authors: July 12 2006
Final papers due: September 12, 2006
Submission guidelines and more information can be found at
http://www.usenix.org/lisa06/cfpa
Sponsored by USENIX and SAGE
-

We look forward to hearing from you!

On behalf of the LISA '06 Program Committee,

William LeFebvre
[EMAIL PROTECTED]

-
About this mailing list:

USENIX does not share, sell, rent, or exchange email addresses of its
members or conference attendees. We would like to continue sending you
occasional announcements like this one. However, if you no longer wish
to receive these announcements, please reply to this message and
include the word REMOVE in the body. Please do not alter the subject
line, as we need your ID number in order to process your request.

If you wish to send email to William LeFebvre, please use
[EMAIL PROTECTED] [EMAIL PROTECTED] is for automated
list management only.

If you have any questions about the mailing list, please send email
to [EMAIL PROTECTED] We may also be reached via postal mail at: 

USENIX Association
2560 9th Street, Suite 215
Berkeley CA 94710
510 528 8649

---End Message---
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Thunderbird: Recuperar missatges i adreces

2006-01-19 Conversa Pere Urbón Bayes
Les del perfil, concretament algo semblant a: l0pzpirr.default

salut


Toni Dalmau wrote:
 Hola!
 
 He canviat l'ordinador i he tornat a instal·lar el Thunderbird i ara
 m'estic tornant boig intentant recuperar els correus i les adreces que
 tenia a l'antic. Conservo la carpeta Thunderbird que hi havia a
 Documents  Settings del PC vell, però  alguna cosa dec fer malament
 perquè  un  poso el seu contingut  a  la carpeta del Thunderbird de
 l'ordinador nou, el programa no em recupera rés.
 
 Algú sap exactament quines subcarpetes s'han de traspassar  i a quin
 lloc s'han de posar?
 
 Gràcies!
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Bona distro de SuSE (anex al tema feina :)

2006-01-14 Conversa Pere Urbón Bayes
 Hola, co-llistaires.
 Aprofitant les vostres/nostres discussions, us he de dir que aquesta tarda
 he completat la migració cap a Linux. Ho he intentat amb Kubuntu, però la
 meva maquina sembla que no paeix gaire bé les distros Debian :) i, gràcies
 a
 un bon consell d'en Benjamí (gràcies una altra vegada) ho he fet amb SuSE.

Tot i que la distro es purament depent de com et suporti per defecte del
maquinari, pots provar també amb les Fedores Core X o la mandrivia.
Personalment penso que aquestes dues distribucions son molt compatibles
amb la majoria de màquinari tant antic com nou.

 És excel·lent i molt fàcil d'instal·lar... Per això vull dir-vos als que
 encara teniu una mica de por al canvi que ho podeu intentar ara molt
 fàcilment: aquest matí he descobert que la revista Todo Linux (6.95 euros)
 incorporava la SuSE 10.0 en un DVD i així m'he estalviat baixar-la de la
 xarxa (www.opensuse.org
 http://www.opensuse.org/Welcome_to_openSUSE.org).

Ara que parles d'opensuse, i se m'acud la openSolaris que també esta molt be.

 La revista, a més a més, té un parell d'articles molt interessants sobre
 retoc fotogràfic digital i reproductors de vídeo.
 Doncs això: animeu-vos!
 --
 Salut
 Txerra
 http://txerrades.blogspot.com/
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] oferta de feina

2006-01-14 Conversa Pere Urbón Bayes
 El 13/01/06, Pere Urbón Bayes [EMAIL PROTECTED] ha escrit:

 Trobo molt trist que hagis de renunciar a la teva ideologia per fer la
 teva feina. La feina és una part d'un mateix.

Totes i dic totes les feines son totalment necessaries i honrades. Una
feina es simplemnt un intercanvi de tasques per caler a final de més.


 Que no et forcin a fer coses Windows precisament força a fer
 moltes coses. No et forcen a actualitzar els seus productes per poder
 llegir els seus propis arxius antics? Una manera curiosa de defensar
 la llibertat.

Pero pensa més obertament, hi ha gent que ha de treballar amb eines MS,
purament per necessitat.  No entenc la teva ultima frase, si jo tinc un
word 2000 puc llegir documents en word 97. M'ho aclares?

 Bé, suposo que deu ser el mateix que deuen pensar els botxins, els
 assassins a sou, els militars (la feina dels quals implica no pensar,
 no tenir valors, més enllà de l'obediència acrítica). Naturalment no
 t'estic equiparant a aquestes persones, simplement estic dient que
 l'argument deu ser el mateix. D'alguna manera han de dormir.

Pensa una cosa, si desenvolupes o realitzes coses per a plataformes
propietaries ( que deixem clar, moltes empreses es basen en desenvolupar
productes privatius per calers!. ) i son penya com molts consiencia!!

 En fi, sort a la vida...

Igualment i que puguis desenvolupar sempre coses lliures, per que si no et
veig fent quelcom altri..

 --
 Joan

 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Calendari espais online

2006-01-14 Conversa Pere Urbón Bayes
A la feina (dEIC a la UAB) tenim 3 webcalendar i ens funcionen de maravella!

Pere


 http://www.phprojekt.de/

 Te això i moltes més coses, la idea és un calendari on diferents usuaris
 poden compartir/reservar recursos, que poden ser la sala de reunions, el
 projector... O el que sisgui.

 No se si et servirà, te moltes més opcions però en instal·lar pots
 escollir
 els mòduls que vols utilitzar. La interfície no és molt espectacular però
 és
 funcional i en català.

 Fins aviat.

 Pol Maresma


___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] oferta de feina

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
Benjamí Villoslada wrote:
 El Dijous, 12 de Gener de 2006 12:17, Jordi Durban va escriure:
 
 a la feina només puc utilitzar windows ja
que l'ordinador és compartit per 6 persones que pensen linux no l'entén
ni els que fan linux(paraules textuals) 
 
 
 Hi ha persones que parlen perquè tenen boca --o que escriuen perquè tenen 
 teclat.
 
 Està clar que cap professional pot dir amb coherència que és capaç de dominar 
 Windows, simplement perquè tots tenim prohibit mirar com està fet. Cap 
 mecànic diria que domina un model de cotxe que no té ni capó ni perns al 
 motor.  Però hi ha qui pensa que perquè canvia les rodes en pocs segons és un 
 crack de la mecànica.

Benjami, tots estem d'acord amb el fet de coneixer el codi et dona molt
de coneixement del sistema pero tinc una petita pregunta per a tu! No
trobes una falta de respecte la teva ultima afirmació? Hi ha enginyers i
doctors que desenvolupen moltes coses super interesants per a
plataformes windows i no son penya pas reencarnada del diable!.

 És veritat que pot costar anys dominar a fons un sistema obert i lliure, 
 perquè es té accés lliure a milers de programes i milions de línies de codi.  
 Però es pot arribar a conèixer molt una part, perquè es pot arribar fins al 
 final, i esdevenir especialista d'aquella part.  És molt més ràpid *tenir la 
 sensació* que es domina el Windows, doncs està prohibit entrar arreu.

Una altre falta de respecte, estic parlant no de penya que flipa per
exemple fer una xarxa amb windows, pensa a un nivell major. En un dels
llibres sobre seguretat que considero força instructius es diu que un
sistema windows correctament configurat i adaptat és tant segur com un
linux.

També hi ha qui diu que coneix Paris i només hi ha estat una setmana. 

Altre falta de respecte i ja van tres! XD

 Però tot i  aquestes evidències tant palmàries, hi ha que diu que són opcions 
 equiparables entre les que escollir.  És veritat que es pot escollir, tal com 
 també es pot escollir, votant, per desconeixement, desinformació, error 
 --fins i tot mala llet--, partits amb intencions ben poc democràtiques, 
 faltaria més. Però no són equiparables.  El paral·lelisme amb democràcia ve 
 del text d'en Lawrence Lessig copiat a un altre missatge, les flamerades 
 també per a ell, si us plau :)

No deixo de ser democrata per desenvolupar eines windows o administrar
xarxes basades en windows! No deixo de ser un bon enginyer pel simple
fet de no treballar amb unix like ( I que consti que ara hi treballo
pero m'he guanyat molts anys la vida amb ell! ).

 Ser conscient que s'està al desert ja és molt ;)

Hi ha una idea molt clara que tinc, els ordinadors son EINES que ens han
de solucionar PROBLEMES!, si windows em soluciona problemes doncs visca
windows i si linux ho fa doncs vista linux.

Salut i espero que a ningú li pilli cal ulcera!



-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] la llista

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
Alfons Dolsa wrote:
 Hello bado,
 
 Thursday, January 12, 2006, 6:50:25 PM, you wrote:
 
 b Hola llistaires :-)
 
 b Porto forces anys a la llista, i mai he llegit bajanades- potser  a part
 b de les meves, per l'opinió dels altres-.
 
 No estic d'acord.
 I el dia que es deixin de dir bajanades no tornare per aqui.
 . . .  ara em voldras treure la gracia de la vida
 

Totalment d'acord si no hi ha salero la vida es aborrida! ;
-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] la llista

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
Alfons Dolsa wrote:
 Hello bado,
 
 Thursday, January 12, 2006, 6:50:25 PM, you wrote:
 
 b Hola llistaires :-)
 
 b Porto forces anys a la llista, i mai he llegit bajanades- potser  a part
 b de les meves, per l'opinió dels altres-.
 
 No estic d'acord.
 I el dia que es deixin de dir bajanades no tornare per aqui.
 . . .  ara em voldras treure la gracia de la vida
 

Totalment d'acord si no hi ha salero la vida es aborrida! ;
-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] oferta de feina

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
[EMAIL PROTECTED] wrote:
 El dijous 12/01/06, a les 10:44 (+0100), Pere Castells va escriure:
 
M'atreviria a dir que la majoria (parlo d'usuaris) no tenim res en contra 
de MS ni de Linux (per mi tots dos son bons i la vegada dolents) ... tots 
dos poden viure en pau ...
 
 
 Viure en pau seria no enviar la informacio en fitxers de
 Microsoft Office.
 
 Si ara puc llegir el que dius i tu el que jo dic (tu
 utilitzes Microsoft Outlook i jo el mutt) es perque ens
 hem posat d'acord per enviar-nos l'informacio d'una manera
 que es publica i que tothom pot entendre. Si tu
 m'enviessis els missatges en format .DOC jo per llegir-los
 hauria de comprar una andromina en particular que nomes
 la fabrica una empresa a tot el mon. Altrament no els
 podria llegir.

Tot i que no es per a mi, m'ho puc prende també per a mi! Utilitzo
Thunderbird per a debian! XD Ei i bon rotllo per lo dels formats oberts
que son molt utils i necessaris, pero no creieu que estem fent una mica
la pelotera amb aixó!!. A qui no li moli obrir un doc, doncs si esta al
paro i pot entrar a aquesta feina que li permetria tenir un sou a final
de més doncs simplement ell s'ho perd!!

Altrament hi ha OO,no? Tambe obre DOC's

 El que passa es que la gent no ho sap potser, es pensen
 que tothom te el Windows i que tothom te el MS Office, i
 aixi l'unic que fan es perpetuar el monopoli, per
 ignorancia, o perque es mes practic.
 
 
 
 
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Misatge obert a la llista (MONO i la .NET)

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
Bon dia a tots, a rao de les ultimes disputes sobre el programari
lliure, etc.. vull llançar una pregunta oberta a la llista i sobretot al
benjamí. Que en penseu del sr. Icaza amb el seu projecte MONO?

Salut

-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] oferta de feina

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
Joan Vilarnau wrote:
 El 12/01/06, Pere Urbón Bayes [EMAIL PROTECTED] ha escrit:
 
 
Ei! Que jo no defenso usar windows! Simplement he comentat que si es el
que m'ha de donar de menjar doncs benvingut sia. Si per aixó deixo de
ser un bon enginyer o una bona persona, doncs no em sembla be! I pels
comentaris de la gent estic pillant aixó. Personalment penso que la
llibertat inclou la llibertat d'us del que la gent cregui millor.

Com a exemple us posaré una cosa que em va passar fa poc, varem enjegar
una associació de PLL a la meva universitat i als que treballabem
laboralment amb windows s'ens tractava de bitxos raros. Personalment
penso que com a informàtic he de tenir cultura variada i no centrarme en
una sola prespectiva.
 
 
 El problema és que parlem de coses diferents: tu parles de tècnica, i
 en Benjamí parla d'ètica. Pel que dius em fa l'efecte que
 t'autodefineixes com una mena d'antropòleg informàtic que vol conèixer
 totes les cultures que existeixen, les lliures i les no lliures.

Antropoleg, no pas! Crec que com a enginyers s'ha de coneixer el maxim
de tecnologies per al de ser bons seleccionant la solució més optima
sense ideologia i sols pensant en solucionar el problema!

 Ara:  en quina vols viure realment, tu? Jo tinc molt clar que vull viure en
 una societat lliure, i per mi això passa necessàriament per no
 utilitzar productes que coarten la (meva) llibertat. Com a antropòleg
 informàtic defenses la llibertat de ser lliure o no. 

Defenso la llibertat que no em forcin a fer coses!! Defenso la llibertat
a que si windows em dona un sou a final de mes i linux no doncs vista
windows!!

 Com a persona defenses la llibertat de les persones de ser lliures o no? No 
 és una
 dicotomia absurda? Si creus en la llibertat, la defenses. Si no hi
 creus, ja és tota una altra cosa. El concepte de alternativa és
 pervers, aplicat en aquest terreny, ja que redueix la qüestió a un
 assumpte merament tècnic, quan estem parlant de qüestions que van molt
 més enllà, que apel·len la nostra consciència com a persones i com a
 ciutadans d'una societat.

Principalment defenso la llibertat de la gent a poder desenvolupar eines
per a la plataforma que vulgui, si a mí el que em paga el sou es windows
doncs endavant, per que si no no tindria sou a final de més!

 --
 Joan
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] oferta de feina

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
bado wrote:

 En/na Pere Urbón Bayes ha escrit:

No dic pas que no tingueu rao, pero penso que si el menjar dels meus
fills depen de treballar per MS o amb Linux penso que primer de tot esta
el treballar per menjar! Si podem treballar després podrem fer esforços
en el món del PLL, i si no estic equivocat hi ha molts exemples existents!

Jo vaig enviar l'oferta tal com la vaig rebre sense voler ofendre a
ningú i no esperava aquestes respostes!

Salut
Hola llistaires :-) 
  


 Benvolgut Pere Urbon :-D
 Jo no entro ni surto en aquesta petita discusió,  tothom treballa del
 que pot.
   Crec que per be o per mal, el pas de Microsoftn  pel món, haurà
 estat el de posibilitzar- pel mateix afany d'acaparar negoci- que 
 l'ínformatica sigui una questio universal.
  Imaginem que IBM patenta de forma restrictiva el PC?

El que m'indigna principalment d'aquest odi a MS, es que no es parla de
les altre com IBM,Oracle, SUN, Google, que semblen verges maries

 Doncs no valdria cada ordinador 300 $  sinó 6000$ i segurament jo no
 entindria i potser la majoria de vosaltres tampoc.
 Les cases de software privatiu tenen un pecat, utilitzar la copia
 il·legal  que ells  mateixos proporcionen per generalitzar els seus
 productes i quan son un referent,  extorsionant  els clients en  noves
 versions , sols per  xupar mes  diners.
  Ho podríem comparar a qui regala droga a la porta dels coles , per
 després fer negoci amb els enganxats.

 Jo recordo que no vaig n'hi veure  l'adjunt, però com que  visc una
 mica lluny ni em vaig preocupar. Crec que el que cal es explicar
 conceptes i que tothom faci el seu camí personal i professional.
 vostre
 SCP





bado wrote:
  

Hola llistaires :-)

He estat llegint, amb emoció continguda, l'extracte que en Benjamí
Villoslada  ha compartit amb la llista del senyor  Richard M. Stallman.

He de confessar que te tota la raó i aquesta llibertat que ha d'existir
pel software , es la mateixa que va donar qui va inventar l'impremta o
l'alfabet.
Gracies Benjamí, Thanks mister Stallman!

SCP
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta





  




-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/

___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] oferta de feina

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
Benjamí Villoslada wrote:
 El Divendres, 13 de Gener de 2006 09:19, Pere Urbón Bayes va escriure:
 
Benjami, tots estem d'acord amb el fet de coneixer el codi et dona molt
de coneixement del sistema pero tinc una petita pregunta per a tu! No
trobes una falta de respecte la teva ultima afirmació? Hi ha enginyers i
doctors que desenvolupen moltes coses super interesants per a
plataformes windows i no son penya pas reencarnada del diable!.
 
 
 Els programes poden ser tant bons com vulguis, però si les llicències no 
 tenen 
 les 4 llibertats són injustos amb els usuaris.  Les llibertats del programari 
 lliure --que estaven a un altre missatge-- protegeixen als usuaris: han de 
 rebre el codi sempre, l'han de poder usar on vulguin, l'han de poder 
 modificar (ells o encarregant-ho) copiar i distribuir les modificacions.  Una 
 presó d'or és fantàstica, però una presó.

Totalment d'acord!

 Has repetit varis cops que tant fot l'ètica, que l'important per a tu és la 
 part tècnica.  Ha quedat clar com penses, no fa falta parlar-ne més.  

D'acord per que no arribarem a cap punt!

 Especialment després dels teus intents de qualificar-me, tant sí com no, 
 d'irrespectuós. Els arguments es rebaten amb arguments, no amb 
 desqualificacions. Els argument han de ser consistents, no basats en la llei 
 del pèndol (de «súper interessants» a «diable»).  De totes formes, si vols 
 depurar aquest estil, pots fixar-te amb com ho fan els del PP.
 

AQUI TAS PASAT TRES POBLES!!. Per mi el tema queda tancat!

-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Misatge obert a la llista (MONO i la .NET)

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
Benjamí Villoslada wrote:
 El Divendres, 13 de Gener de 2006 09:23, Pere Urbón Bayes va escriure:

 Encara que la seva llicència és lliure, no garanteix a l'usuari que allò que 
 està emprant és tot lliure. La llicència GNU GPL no permet mesclar un 
 programa lliure amb parts no lliures, però la de Mono sí.  Les parts no 
 lliures poden ser importants i vitals.  Algú pot pensar que està comprant un 
 programa lliure i tenir una sorpresa.  Poden trobar-se amb que només poden 
 encarregar a una sola empresa o professional les modificacions, que han de 
 pagar el que demani per seguir usant-lo sense que hi hagi alternatives, no 
 poder fer-ne còpies o no poder usar-lo on volen (p.e. la delegació de Cuba o 
 Veneçuela) o que ningú mai no pugui saber exactament què fa el programa amb 
 les seves dades.
 

O sigui que no ho trobes be?

Salut
-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Misatge obert a la llista (MONO i la .NET)

2006-01-13 Conversa Pere Urbón Bayes
Benjamí Villoslada wrote:
 El Divendres, 13 de Gener de 2006 09:23, Pere Urbón Bayes va escriure:

 Encara que la seva llicència és lliure, no garanteix a l'usuari que allò que 
 està emprant és tot lliure. La llicència GNU GPL no permet mesclar un 
 programa lliure amb parts no lliures, però la de Mono sí.  Les parts no 
 lliures poden ser importants i vitals.  Algú pot pensar que està comprant un 
 programa lliure i tenir una sorpresa.  Poden trobar-se amb que només poden 
 encarregar a una sola empresa o professional les modificacions, que han de 
 pagar el que demani per seguir usant-lo sense que hi hagi alternatives, no 
 poder fer-ne còpies o no poder usar-lo on volen (p.e. la delegació de Cuba o 
 Veneçuela) o que ningú mai no pugui saber exactament què fa el programa amb 
 les seves dades.
 

O sigui que no ho trobes be?

Salut
-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] oferta de feina

2006-01-12 Conversa Pere Urbón Bayes
Jordi wrote:
 El que haurieu de fer és no discutir tonteries, coses absurdes. Si hi
 ha algu esquizofrènic que creu que microsoft el persegueix i si obre
 un *.doc passarà a ser esclau seu ... que vagi al metge home.
 
 Val més passar de certs comentaris.

Tatalment d'acord, penso que em de ser una mica més oberts!

Salut

 --
 Jordi Vergés
 
 [EMAIL PROTECTED]
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] oferta de feina

2006-01-12 Conversa Pere Urbón Bayes
Jordi Durban wrote:
 buf! L'etern debat. Cada dos per tres surt el tema del programari
 lliure, programari privatiu... cadascú que fagi el que vulgui!! Qui
 participem a la llista ja en tenim coneixença d'una alternativa a
 windows que es diu linux. Que cadascú en fagi ús o no depén d'ell,
 sempre i quan no perdem de vista que l'ús massiu de programari privatiu
 ens portaria a la dependència absoluta.

Ei! Que jo no defenso usar windows! Simplement he comentat que si es el
que m'ha de donar de menjar doncs benvingut sia. Si per aixó deixo de
ser un bon enginyer o una bona persona, doncs no em sembla be! I pels
comentaris de la gent estic pillant aixó. Personalment penso que la
llibertat inclou la llibertat d'us del que la gent cregui millor.

Com a exemple us posaré una cosa que em va passar fa poc, varem enjegar
una associació de PLL a la meva universitat i als que treballabem
laboralment amb windows s'ens tractava de bitxos raros. Personalment
penso que com a informàtic he de tenir cultura variada i no centrarme en
una sola prespectiva.

 Benjamí: gràcies per l'ajut en la instal.lació de l'impresora. Ho
 provaré quan arribi a casa, a la feina només puc utilitzar windows ja
 que l'ordinador és compartit per 6 persones que pensen linux no l'entén
 ni els que fan linux(paraules textuals) i a mi no s'em dona bé això de
 predicar en el desert :)
 
 

 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Programari lliure

2006-01-12 Conversa Pere Urbón Bayes
Txerra wrote:
 5.-- Animo al meu benvolgut Pere i els que encara no ho han probat, a
 començar per fer utilitzar programari lliure dins M$ i, si poden i
 volen, fer una partició i probar Linux. I si no t'en surts... Bé...
 sempre podem tornar a començar ;)

Bon dia, no se si ho dius per mi, suposo que no. Personalment administro
una xarxa on hi ha molts linux, concretament prop del 90% dels SO.

Salut

 Una abraçada
 Txerra
 
 
 
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] [Fwd: oferta de feina]

2006-01-11 Conversa Pere Urbón Bayes
Per si algú hi pogues estar interesat!

Pere

-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
---BeginMessage---

Bon dia,

Un exalumne, que ara és veí, m'ha enviat aquestes ofertes de feina. Us 
les faig arribar per si sabeu d'algú a qui puguin interessar.


Que vagi bé.

josep m.


oferta de treball.doc
Description: MS-Word document
---End Message---
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] La COPE es disculpa amb els de bolivia!

2005-12-24 Conversa Pere Urbón Bayes
Diria dintre de la meva ignorancia profunda que l'us de la e esta 
permes,no? Algun expert que ho pogui remarcar?


Salut


Alfons Nonell i Canals wrote:


Només un afegitó,... per defensar la terra comencem defensant la
llengua :-)

 


Salut, republica e independencia!

   



Salut, república i independència!

Alfons.

 




--

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188  E-mail: [EMAIL PROTECTED], acm.org}/'\_   _/`\
|---\___)=(___/

___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] La COPE es disculpa amb els de bolivia!

2005-12-24 Conversa Pere Urbón Bayes
Ok!

Salut

Joan wrote:
 Segons sembla, Pere Urbón Bayes ha escrit un missatge amb assumpte Re: 
 [Internauta] La COPE es disculpa amb els de bolivia!:
 
Diria dintre de la meva ignorancia profunda que l'us de la e esta
permes,no? Algun expert que ho pogui remarcar?
 
 
 No, no. En cap cas.
 
 --
 Joan
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188  E-mail: [EMAIL PROTECTED], acm.org}/'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Bon Nadal .. Happy Christmas

2005-12-24 Conversa Pere Urbón Bayes
Que burro que soc, havia d'haver posat 2006!!

Salut

PD: Es nota que no se a quin dia visc!

Miquel Puig Pey wrote:



 2005/12/24, Pere Urbón Bayes [EMAIL PROTECTED] mailto:[EMAIL PROTECTED]:

 Doncs aixó, molt bon nadal i que tinguis un molt bon any 2007!

 --

 So this, really happy christmas to all of you and your family! and I
 wish you a new and enthusiastic 2007!! 


 2007?




-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188  E-mail: [EMAIL PROTECTED], acm.org}/'\_   _/`\
|---\___)=(___/

___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] volien fer boicots...

2005-12-23 Conversa Pere Urbón Bayes
És que ja ho dic jo que no serveix de res fer coses així en un mon
globalitzat! I a més amb el cava segurament tota espanya deu ser de la
codorniu i/o la freixenet,no?

Salut i republica!

Ramon wrote:
 ALGO QUE IGNORAN LOS BOICOTEADORES
 Ese cava 'no catalán' suele ser... catalán
 
 ELMUNDOVINO.com
 
 Quienes estén consumiendo cava procedente de fuera de Cataluña
 porque participan en el polémico boicot de productos catalanes
 relacionado con el proyecto de Estatuto están realmente consumiendo,
 en muchos casos, cava catalán bajo otras etiquetas. Nada de ilegal
 ni de sorprendente en ello: muchas bodegas de otros lugares, que han
 agotado su propia producción, están comprando cava catalán y
 revendiéndolo.
 
 
 Fecha de publicación: 21.12.2005
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Allotjament FOSDEM '06

2005-12-23 Conversa Pere Urbón Bayes
Sorry, ho vaig fer de memoria! si t'enteres d'algo comenta-ho please!

Salut

Carles Pina i Estany wrote:
 Hola,
 
 On Dec/22/2005, Pere Urbon Bayes wrote:
 
Hola a tots i principament per al carles piña, els que voleu anar al
 
 
 Si puc corregir-te, és Pina no Piña :-) (ni idea d'hotels, preus,
 etc. aquests dies ho miraré)
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] La COPE es disculpa amb els de bolivia!

2005-12-23 Conversa Pere Urbón Bayes
I jo em pregunto! quan es disculparan amb nosaltres o aixó no interesa 
!! Denigrant, de veritat i sols fa que mostrar les verdaderes cares dels 
amos de les espanyes!!



Salut, republica e independencia!

--

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188  E-mail: [EMAIL PROTECTED], acm.org}/'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Crear arxius *.pdf

2005-12-21 Conversa Pere Urbón Bayes
Aquí trobaras una de lliure (impresora virtual de PDF) i per a windows.
L'has d'instalar i llestos quan imprimeixis ho pots fer per ella i
generaras PDF.

http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

salut

Ermengol Bota wrote:
 El 21/12/05, Pere Castells [EMAIL PROTECTED] ha escrit:
 
que es l'OO?

L'OOo ho fa, Pere.
 
 
 http://www.openoffice.org/
 
 en català
 http://www.softcatala.org/wiki/OpenOffice.org
 
 Resumint és com el Microsoft Word, Excel, Power Point però en lliure
 i algunes coses més, i té la opció de generar pdf (molt
 útil)
 
 Però no et passa d'Autocad a pdf...
 
 Jo suposo que el que tu vols és el que se'n diu una impresora virtual pdf.
 Que et fa apareixer una nova impresora al sistema, i aleshores quan
 envies a imprimir a aquesta impresora, enlloc de sortir imprés per
 algun trasto es genera un fitxer pdf amb el que tu has enviat a
 imprimir.
 
 Però ara mateix no recordo el nom de cap programa d'aquests, però
 segur que algú altra t'ho dirà :-)
 
 --
 * Ermengol *
 /***
 * Els ordinadors no resolen problemes,  *
 * simplement executen solucions.  *
 /
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 llista@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] hola!

2005-12-20 Conversa Pere Urbón Bayes
Aixo es una prova
-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] hola!

2005-12-20 Conversa Pere Urbón Bayes
No, simplement no sóc ningú pero es el que es posa a les firmes dels
mails... o com a mínim per impresionar

PD:  Kulló, doncs aixó una prova de si podia enviar missatges a la llista!

Salut i revolució!

Francesc Basté wrote:

 Kulló tot això ets??  XD
  
 Francesc B.
 Graduat Escolar
  


  



 |SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert 
 |SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member 
 |



-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/

___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] hola!

2005-12-20 Conversa Pere Urbón Bayes
Benjamí Villoslada wrote:
 El Dimarts, 20 de Desembre de 2005 12:07, Pere Urbón Bayes va escriure:
 
Salut i revolució!
 
 
 (...)
 
 
 JabberID: [EMAIL PROTECTED]  
 
 
 Un altre commonista!

commonista?

 ;)
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] hola!

2005-12-20 Conversa Pere Urbón Bayes
Molt bona Benjamí! Per cert, als que sous fans del programari lliure,
que tal anar al FOSDEM '06 que fan a belgica, surt a compte? Algú hi ha
anat?

Salut

PD: Jabber+Debian des de ja fa anyets...

Benjamí Villoslada wrote:
 El Dimarts, 20 de Desembre de 2005 12:35, Pere Urbón Bayes va escriure:
 
Benjamí Villoslada wrote:
 
 
Un altre commonista!

commonista?
 
 
 El jabber, hi veig una Debian...
 
 http://www.cafepress.com/creativecommies
 Va ser per això:
 http://www.wired.com/news/culture/0,1284,66209,00.html
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] hola!

2005-12-20 Conversa Pere Urbón Bayes
Jo tinc pensat d'anar aquesta edició o sigui que si algú si apunta!

Salut

Carles Pina i Estany wrote:
 Hola,
 
 On Dec/20/2005, Pere Urbón Bayes wrote:
 
Molt bona Benjamí! Per cert, als que sous fans del programari lliure,
que tal anar al FOSDEM '06 que fan a belgica, surt a compte? Algú hi ha
anat?
 
 
 No ho sé, no hi he anat. Fa pinta que sí, aquest Febrer espero anar-hi
 
 Si algú hi ha anat (Benjamí?) expliqueu quelcom. Just ahir vaig estar
 mirant algunes fotos, molt xulo semblava tot...
 


-- 

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188   E-mail: purbon@ {purbon.com,acm.org}   /'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] hola!

2005-12-20 Conversa Pere Urbón Bayes
Jo suposo que hi aniré segurament sol, ja se sap la xicota no s'apunta i 
els amics em prenen per boig :! ja sol pasar al no tenir amics del ram!


Altrament pel que comentes dels vols a mi em tiren molt els de vueling o 
també pots mirar els de virgin-express acostumen a sortir força be de 
preu. Sobre els hotels jo possiblement a l'anar sol vagi un xic de 
tirat, vull dir d'hotel de jove o si em firo potser miro a 
http://www.octopustravel.com. El de la web els coneixo de l'última 
vegada que vaig ser a brusseles i hi pots trobar hotels bons, bonics i 
el més important barats!


Saluts per a tothom.

PD: Si hi vas sols com a mínim una cervesa, per coneixer algú de la 
delegació catalana. Sobre el que comentes del viatge jo segurament faré 
el mateix que tu, divendres al tard marxaré i tornaré el dilluns.


deu


Carles Pina i Estany wrote:

Hola,

On Dec/20/2005, Pere Urbón Bayes wrote:


Jo tinc pensat d'anar aquesta edició o sigui que si algú si apunta!



jo 85% de probabilitats que hi vagi, en una setmana ho tindré confirmat.

Tinc pensat anar Divendres (no sé si al vespre tard o al matí) i tornar
Dilluns a mig matí.

Hi ha vols easyjet i vueling -si ho recordo bé- prou bé de preu, i 
penso comprar el bitllet en una setmana o així.


No he mirat hotels, n'hi ha a la web de fosdem però vull mirar el qué
estigui més aprop i que no sigui car.

No sé si hi aniré sol o bé si el meu pare quan li digui s'apuntarà (no
per Fosdem, sinó per visitar Brusseles). Té tendències de fer això :-)

Si mires hotels i demés comenta-ho...




--

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188  E-mail: [EMAIL PROTECTED], acm.org}/'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] hola!

2005-12-20 Conversa Pere Urbón Bayes

Benjamí Villoslada wrote:

El Dimarts, 20 de Desembre de 2005 14:25, Carles Pina i Estany va escriure:


Si algú hi ha anat (Benjamí?) expliqueu quelcom. Just ahir vaig estar
mirant algunes fotos, molt xulo semblava tot...



No, sóc casero, jo :))

Però a Bèlgica fa ganes, fan bons els musclos amb patates fregides!




Doncs benjamí ja hi faltes a Bèlgica, que hi haurà gent interesant! i 
cervesa bona!


Salut

PD: És nota que el lloc m'agrada a més a més hi aniré al febrer '07 sis 
mesos d'erasmus a fer el projecte final de carrera!



--

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188  E-mail: [EMAIL PROTECTED], acm.org}/'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] tarja capturadora vídeo

2005-12-20 Conversa Pere Urbón Bayes
Home, el que he sentit sobre la TDT és que millor esperar a passat 
nadal, ja que encara queden algunes coses per a decidir al final. pero 
tampoc em fagis gaire cas que son oides de companys de feina!!


Sobre les capturadores de video, o sento pero ni idea!

Salut

Esteve Valentí wrote:

Hola.

Us volia demanar si em podeu aconsellar sobre tarjes capturadores
de vídeo internes.
Models... preus... caracteristiques???
Crec que les pinacle son les més bones!?!?!

Vol capturar del reproductor de vídeo al pc cal RCA vermell, blanc, 
groc?

També de cameres de video digitals... cal usb, firewire?
Pot ser n'hi han amb sintonitzador de tv... cal analògic, digital per TDT?

No en tinc ni idea i la meva cunyada li vol regalar al meu germà.



Moltes Gràcies.




--

|---.--.
|Pere Urbón Bayes  JabberID: [EMAIL PROTECTED] |o_o |
|SysAdmin, Sowftware Developer and Security Expert |:_/ |
|SAGE Student Member, ACM Student Member and IACR Member  //   \ \
|08459 Sant Antoni de Vilamajor, Barcelona  (Catalonia)  (| | )
|Tel: +34653113188  E-mail: [EMAIL PROTECTED], acm.org}/'\_   _/`\
|---\___)=(___/
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta