On Saturday 27 December 2008, Ben Laenen wrote:
> Tuurlijk, maar als mensen bepaalde fietspaden tekenen die ik nooit zou
> doen, wil ik wel altijd hun argumenten eens horen...

Voor correcte routering is het regelmatig nodig om fietspaden langs een weg
als los fietspad in te tekenen. Voorbeeldje:
http://openstreetmap.org/?lat=51.470303&lon=5.546651&zoom=18&layers=B000FTF

Je zou vervolgens kunnen besluiten om alleen in dit soort situaties losse
fietspaden te tekenen, maar dan is het wel weer de vraag of je bij langere
fietspaden dan alleen het relevante stukje los tekent of de hele lengte. In
beide gevallen wordt het m.i. een groter inconsistent zooitje dan wanneer je
gewoon alle losliggende fietspaden los tekent.

--
Freek