Gah, tusentals changesets med en nod per changeset. Och användaren tomas471 har
en avatar som föreställer Bob Ross.

Är det någon idé att dra in DWG så här långt efteråt? Det är ju frestande att
säga ”reverta allt av de här användarna” bara för att importen är så illa
genomförd, även om datat i sig är ok (jag har inte tittat så noga).