Hej!

Som sagt är datan importerad från en i grunden bra källa, och det är svårt
att det gå går alltför fel, mer än som i det exemplet du tar fram.

Beteendet är här det förkastliga. Att registrera och eventuellt kapa en
mängd konton för att genomföra en import på detta otroligt bristfälliga
sätt skadar Openstreetmap. Jag anser att redigeringarna bör återställas och
kontona blockeras. Det är omöjligt att garantera kvalitén i materialet och
importer ska inte genomföras såhär.

De kritiska åsikter jag framförde om just import från Topografiska
kartan/Terrängkartan då det här var uppe förra gången och som jag refererar
i mitt första mail i den här tråden består och har aldrig blivit bemötta.

MVH Andreas