On Wed, Aug 23, 2006 at 05:48:14PM +0200, Robert Millan wrote:

> D'acord doncs.  No he mirat la definició d'"apujar".  Però en cas que siguin
> lleugerament diferents, hi han tres possibilitats:
>
>   1- que, efectivament, no són completament simètrics
>
>   2- que el verb abaixar està mal definit, i caldria ajustar-lo per a que ho
>      siguin
>
>   3- que el verb apujar està mal definit, i caldria ajustar-lo per a que ho
>      siguin
>
> Entendria que et vulguis decantar per la segona, però no hi ha cap motiu per
> triar-la abans que les altres que no sigui arbitrari.

A banda, és clar, que tant la segona com la tercera entren dins el camp de les
propostes per fer que el diccionari sigui més consistent.  Jo també tinc
propostes en aquest sentit (proposaria que el significat transitiu de "baixar"
deixés de ser normatiu, ni que sigui al nivell marginal en que ho és ara)
però crec que tot això queda fora del que estem discutint.

--
Robert Millan

My spam trap is [EMAIL PROTECTED]  Note: this address is only intended for
spam harvesters.  Writing to it will get you added to my black list.
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/