Dan Matei wrote:
Am si o critica: OOXML da libertati exagerate (dupa gustul meu) si nu
simpatizez cu asta. Concret, poti "impacheta" obiecte binare intr-un .docx.
Asta inseamna ca, la limita, pot strecura un obiect binar .doc, intr-un
document .docx. Adica respect litera si driblez spiritul. Sau n-am priceput
bine ?
Ca sa fiu sincer, cred ca ar fi trebuit sa va lamuriti inainte sa votati. Ceea ce m-a distrat candva la o sedinta a fost cand conducerea a propus ca mai intai sa votam asupra chestiunilor de pe ordinea de zi si *apoi* sa aiba loc si dezbaterile, pentru cine mai vrea sa stea.