--- Cristian Secară <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Standardul nu poate fi eludat prin folosirea de
> obiecte binare.

Daca nu iti place expresia eludat, atunci poate ca ar
fi mai potrivita exprimarea:
"Valoarea standardului este subminata de folosirea
obiectelor binare opace".

Intrebarea este unde e punctul de la care subminarea a
subrezit standardul atat de rau incat "cade zidul pe
tine" adica standardul devine "standardul".

Si tinand cont de antecedentele, atitudinea si
interesele Microsoft teama este ca subminarea o sa fie
muuuult prea mare. De acea este de preferat ca
Microsoft sa fie OBLIGATI sa foloseasca ei un standard
ne-subminabil decat sa-i lasi posibilitatea sa-l
submineze pe unul special proiectat cu
"subminabilitatea :-)" incorporata.

Dupa ce ti-a mancat 10 oi, inca mai crezi lupul cand
se jura ca devine vegetarian ?

> Obiectele binare au doar caracter ajutător, dar nu
> sunt obligatorii
> nici pentru crearea unui document şi nici pentru
> citirea integrală a
> lui, chiar în situaţia în care acesta ar conţine
> un asemenea obiect
> binar.

Microsoft intotdeauna a jucat necurat. Daca
"standardul" permite utilizarea de chestii proprietar,
poti fi sigur ca ei or sa adauge niste "Features"
foarte "COOL" care fac uz exact de asa ceva.

Tanti de la ghiseul administratiei habar n-are ce si
cum cu standardele. Ea este o dactilografa care a
facut un curs de Word. Si o sa te trezesti cu un
document de taxe care are toate detaliile importante
facute in OLE dinamic cu stelute stralucitoare ca sa
arate cat de "profesionista" este autoarea
documentului. Dar pe Linuxul dumitate cu filtru de
import din msword, nu vezi decat patratele negre pe
care scrie:
 <<OLE OBJECT>>.

Plateste-ti taxele :-)

Scaneaza agregatorul de stiri: