Merhaba,

HOWTO belgelerini plain text halde uretmek icin biraz kurcalama yaptim.
`belgeler-teksayfa-html.xsl', daha dogrusu bunu baz alan baska bir
ozellestirilmis `xsl' dosyada:

<xsl:param name="suppress.navigation" select="1"/>

tanimlamasi yapildiginda howto'lari (ayri bir `howtos.xml' uzerinden)
plain text icin gerekli olmayan navigation basligi gozukmeyecek sekide
tek-sayfa uretmek ve daha sonra `lynx -dump <file.html>' ile tek-sayfa
html'den plain text'e ulasmak mumkun, gayet de guzel sonuc veriyor.
Bunun disinda bana onerebileceginiz bir yontem bilginiz dahilinde mi?
(veya text donusumu ilginiz dahilinde oldu mu? :)

--
roktas

Cevap