Merhabalar,

Ceviri konusunda epey konusmalar oldu. Benim sahsi fikrim ceviri isleminin
cvs'ten yurutulmesi seklinde idi, guncellemelerin daha kolay olacagini
dusunuyorum bu sayede. Ama gorduk ki cogu kisi wiki tabanli sistemleri
benimsiyor. Bu durumda biz de bu sistemi kullanalim diyorum. Su an is yogunlugu
nedeniyle kesintisiz bos zaman bulmakta cok zorlaniyorum, ayni durumda olan pek
cok kisi daha vardir. Bu degisik zamanlarda olusan bos vaktimi wiki sistemi
uzerinden ceviri yapmakla degerlendirmek isterim, bunun icin gerekli altyapiyi
nasil olusturabiliriz? FM ekibinden bu isi yapabilecek arkadaslar bizleri
bilgilendirebilirler mi?

Belki bir gun www.debian.org/devel/website/stats adresinde %50'lerin üzerine
çikabiliriz :) Simdiden baslamak lazim.

Cevap