* Murat Demirten <[EMAIL PROTECTED]> [2003-03-21 22:16:01+0200]
> Su an is yogunlugu nedeniyle kesintisiz bos zaman bulmakta cok
> zorlaniyorum, ayni durumda olan pek cok kisi daha vardir.

:) Wiki ortamini onermemin en onemli sebebi bu. Yoksa bu isin dogal
sekli CVS'dir, bunu kabul ediyorum. Belki kucuk capli dokumanlar icin bu
gerekmeyebilir ve isteyen olursa o dokumanlar oneri disinda tutulabilir.
Wiki'nin diger bir avantaji da hali hazirdaki durumda colloborative
calismayi kolaylastirmasi ve cevirilerin -umulur ki- kalitesinin
artirilmasi. gnu-tr, belgeler.org ve FM'deki diger arkadaslarin
katkisiyla olusturulan bir sozluk var mesela. Bu sozluk tutarliligi
artirabilir.

> Bu degisik zamanlarda olusan bos vaktimi wiki sistemi uzerinden ceviri
> yapmakla degerlendirmek isterim, bunun icin gerekli altyapiyi nasil
> olusturabiliriz? FM ekibinden bu isi yapabilecek arkadaslar bizleri
> bilgilendirebilirler mi?

Arkadaslar listeyi takip ediyorlar. Gerekirse ben ozel olarak da
gorusurum. Sozunu ettigin CVS guncellemelerinin kolaylikla yapilabilmesi
onemli bir husus. Bu konuda duzenli isleyen bir sistem kurmak lazim.

> Belki bir gun www.debian.org/devel/website/stats adresinde %50'lerin üzerine
> çikabiliriz :) Simdiden baslamak lazim.

Insaallah :)

--