On Thu, 26 Jun 2003 20:04:17 +0300
Volkan YAZICI <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> 3) konsolda (x kapalıyken) yeni bir terminal açtığımda (örnek olarak Alt+F8'i
> verdim ama bu tüm terminaller için aynı oluyor) Alt+F8 iki tane login satırı
> çıkıyor şu şekilde:
> localhost login:
> localhost login: _
> bilmiyorum bu belki de benden kaynaklıdır ama sonuç itibariyle bu da bir soru
> niteliği taşıyor.

bu sorunun cevabini en sonunda (sanirim/kismen) buldum. konsolda kac kez "init
1" komutunu uygularsam o kadar login satiri olusuyur. ornegin sisteme ilk
girdimde Alt+F2 yaptigimda bir tane login satiri, sisteme iki kez "init 1"
atarsam Alt+F2 yaptigimda 3 tane login satiri olusuyor =)

enteresan dogrusu

iyi calismalar

Cevap