Valla kesin bir çözümünü bilemiyorum.

Ancak aynı problem benim de başıma emacs ile gelmisti. Input methos'u Turkish yerine latin-5 olarak ayarladiktan sonra duzeldi. 0240 (onluk sistem 160) ISO-8859-1 içerisinde non-braking space olarak gozuuyor. Ayni problem bir program kodunu kopyala yapistir yontemiyle kaydedip gcc ile derlemeye calistiginizda da karsiniza cikabilir. gcc ascii olmayan bu karakteri gorunce parsing yapamiyor
anlasilan.