תזהר שהמשפט "כנסו לוויקי" לא ידבק לשם שלך. :)

אתה יודע איך נמדד פורום טוב ברשת? בזכות רמת הדיונים בו.
אתה יודע איך שומרים על דיונים איכותיים בפורום? צריך מנהלים טובים שידעו
להוביל אותו ולגרות ולדחוף אחרים ליטול בו חלק.

נשמות טובות, ברוך השם, יש לנו בשפע. צריך אנשים שידחפו דברים אתה רוצה להפריח
בלונים? מעולה - תתחיל לדחוף ליצירת הפנינג הפרחת בלונים.

וחזרה לוויקי - עם כל הכבוד להתקנת הוויקי על השרת של המקור, לך ולי אין שום
סיבה להיכנס אליו, וייתכן מאד שמרבית האנשים שמגדירים את עצמם חלק מקהילת הקוד
הפתוח בארץ מעולם לא שמעו עליו. וויקי הוא לא הבמה הטובה ביותר לתכנונים, אבל
הוא רחוק מאד מלהיות המקום המתאים לפרסום המטלות, במיוחד בתצורה שלו כיום.

העלת שאלה בוויקי על תוכנה מסויימת. מה הסיכוי שדווקא האדם שבידו התשובה אליה
יכנס לוויקי? חשבת לשאול במקומות קצת יותר הומים, כגון הפורום בוואטסאפ או
אפילו אצל החבר'ה של kde בחו"ל?

Tomer