On Monday 16 August 2010, Ira Abramov wrote:
> On 16/08/2010, Amit Aronovitch <aronovi...@gmail.com> wrote:
>
> וסתם בתור אנקדוטה : קיימת מקלדת עברית ל- Dvorak, שדואגת לכך שכאשר אתה במצב

> נו, אז מה פתרון החידה? למה ירצה מישהוא דבורק עברית?

אני מניח שלא מוכרים בשום מקום מקלדות דבורק (אגב, המלחין, ששמו מאויית בצורה
זהה, נקרא דבוז'ק -- מה נכון?) עם עברית חרוטה, ולכן, מי שרוצה מקלדת דבורק וגם
עברית צריך לקחת מקלדת QWERTY ולהחליף את מקומות המקשים. עכשיו, הוא או היא מן
הסתם עדיין רוצים שבמצב עברית, המקשים ייצרו את האותיות שכתובות עליהם -- מ.ש.ל.