בתאריך 14 באוגוסט 2010 03:55, מאת Ddorda ddo...@ubuntu.com:
> שלום לכולם,
> מיזם גזר חושב ליצור פריסת מקלדת חדשה שתיועד בעיקר למתרגמים ו/או עברית מנוקדת
> עם פיסוק נכון (מרכאות נכונות, מקף נכון וכד').
> לשם כך יצרנו עמוד בוויקי של העמותה ונשמח לקבל מכם פידבקים ורעיונות לשיפור.
> אתם כמובן מוזמנים להוסיף הערות בעמוד הוויקי שיצרנו, הכתובת
> היא: http://wiki.hamakor.org.il/index.php/Gezer/פריסת_מקלדת
> תודה!

אם תיצרו פריסה למתרגמים בלבד, אז אף אחד, כולל המתרגמים, לא ישתמש בה.
פריסה צריכה להיות אחת לכולם כולל כולם ותואמת לאחור. פריסה מיוחדת
למתרגמים / עורכים / לשונאים נדונה לכישלון. גם פריסה שעובדת רק בתכנוֹת
מסוימות.

כפי שכבר אמר שחר, מכון התקנים דן, ביזמתי, בשיפור התקן להקלדת עברית,
ובכלל זה הניקוד. אני עובד על נוסח חדש לתקן, שבתקווה יופץ לאחר אישורו
בכל מערכות ההפעלה. נפגשתי גם עם האקדמיה ללשון כדי לשמוע את הרעיונות
שלהם. לצערי אני עושה את זה יותר מדי מדי לאט, אז טוב שאתם מזכירים לי
לגמור את זה כבר.

אני מוכן, כמובן, לשמוע רעיונות.

--
אָמִיר אֱלִישָׁע אַהֲרוֹנִי