נעלבת? מסכן. פעם הבאה שאתה חושב לחבוט באנשי שמאל, זכור שיש כאן נציגים שלנו.
ואנחנו לא שותקים, למרות הניסינות שלך ושל כמוך.

בזה אני מסיים את ה-"דיון".

רם און.

2010/10/13 Yaron Shahrabani <sh.ya...@gmail.com>

2010/10/13 Ram-on Agmon <agm...@gmail.com>

צפריר, הסר דאגך מליבך, אנחנו לא בונים עליך לכתיבת מאמרים.
לגבי פוליטיקה. אני לא דנתי בצד הפוליטי, אלא בצד האישי. הלוגיקה המקרטעת של
חברנו ירון היתה כה משעשעת שלא יכולתי להתאפק. הדבר היחיד שהתחרה בפוליטיקה של
הדיון היה העילגות והשיעמום שלו. חוץ מזה, שיהיה לי מאמר לכתוב. נושא שהוא
כנראה קצת פחות מרתק את אנשי הקהילה מאשר דיונים מעגליים.

בהזדמנות חגיגית זו רציתי לחזור ולומר משפט שכבר אמרתי בעבר:
רם־און שתוק!

רם און.

2010/10/13 Tzafrir Cohen <tzaf...@cohens.org.il>

On Wed, Oct 13, 2010 at 12:54:20PM +0200, Ram-on Agmon wrote:

> ירון, כמה שאתה משעשע. מצד אחד, אתה אומר שלא פה המקום, ואז ישר את עושה את
מה
> שאתה אומר שזה לא המקום לעשות.
> שתי שיטות לזהות ימנים: הם אומרים פלסטינאים ולא פלסטינים, והם כל הזמן
סותרים
> את עצמם. מצד אחד, אתה מתרעם לכאורכה על כך שהציגו אותך בתור ימני נמוך מצח
> וגזען, ומצד שני אתה ישר מוכיח שאתה כזה. הללויה. קרעתני מרוב עונג ורננה.

כמו שכתבתי, העטות הבסיסית של ירון כאן היתה שימוש בנימוקים פוליטיים במקום
בנימוקים טכניים.

רם־און: אני צריך להשתמש באותו נימוק גם בשבילך? הרשימה הזו לא נועדה
לפוליטיקה. רק בגלל זה אני לא הולך לכתוב מאמר להארץ על אובונטו 11.04 ;-( .

--
Tzafrir Cohen         | tzaf...@jabber.org | VIM is
http://tzafrir.org.il |                    | a Mutt's