הי צפריר.

זה אולי ישמע מוזר, אבל אני ממש לא זוכר מה אנשים אומרים, ולו בגלל שיש כל כך
הרבה דברים הנאמרים. קח לדוגמא את ירון. משום מה, השם שלו תמיד מעורר בי
אסוציאצה חיובית.(אולי בגלל ירון זהבי? אולי בגלל ששהרבני מזכיר לי גת  וגת היא
רגועה וחביבה:)

אני בכלל שוכח שאני מעצבן אותו כל כך, וכל הדיונים שהיו ביננו התאדו להם ממוחי
(אולי בגלל שאני גר בלהלהלנד, אולי בגלל שהצבא דפק לי את המוח).. אז הוא כותב
משהו, ואני מגיב והוא ישר נדלק כמו אבוקה טבולה בבנזין. ואז אני נזכר (בעיקר
הקטעים הללו של "שתוק" "שתוק" שפשוט מחייבים אותי להמשיך לכתוב:). הצד החיובי
של זה, שאני תמיד שמח לשתף פעולה עם מישהו כאילו שזה הפעם הראשונה.

בסופו של דבר, כולנו כאן כדי לקדם תוכנה חופשית, וגם אם בדרך חבטנו אחד בשני,
זה עדיין לא צריך להפריע לנו לקדם את הנושא. בדיוק כמו בכפר של אסטריקס. (לא
אסטריקס המרכזיה, אלא הגאלי).

רם און.

2010/10/13 Tzafrir Cohen <tzaf...@cohens.org.il>

On Wed, Oct 13, 2010 at 01:36:55PM +0200, Ram-on Agmon wrote:
> צפריר, הסר דאגך מליבך, אנחנו לא בונים עליך לכתיבת מאמרים.

זה נכתב בחיוך. הנחתי שזכרת שלא כתבתי מאמרים בעבר ושאני לא נוהג לעבוד עם
אובונטו. כנראה שהנחתי יותר מדי. נראה לי שכרכגע כדאי שאשתוק.

--
Tzafrir Cohen         | tzaf...@jabber.org | VIM is
http://tzafrir.org.il |                    | a Mutt's