איזה כיף לקרוא... כשדרוזים ופרסים הם "ערבים" הכל אפשרי, הדגמתם לנו מצוין איך
לנהל ויכוח, אין זפק ש"מדובר בחבורה של ילדי שמנת צבועים שקונים כל מה שהיהדות
והמדיה הימנית תמכור להם ויסרבו להכיר בכל עובדה שאני אציג".

מצד אחד אני רוצה להסכים עם קפלן שצריך להשאיר את הפוליטיקה בחוץ, מצד שני אני
אומר שזה בדיוק מה שיקרה שוב ושוב כשמשאירים פוליטיקה בחוץ (כמו סקס אצל כמרים
קתוליים). יש גוש גדול של מדינות שכותבות מימין לשמאל, ובמקום שאנשי טכנולוגיה
יגשרו איפה שהמדינות שלהם לא מצליחות, אנחנו מביאים את הרפש הזה פנימה.

זה מה שקורה כשמדברים רק על קוד ברשיון פתוח ולא מדברים על חופש תוכנה. ירון,
תפתח קצת יכולת לראות גווני אפור ותפקח עינים.

*להחזיר את הנושא למסלול:* אם יש מספיק מקום על הדיסקים ומספיק דרישה, לבריאות
שיהיה ושימו מירור של מינט. אבל אם רק אדם אחד רוצה את ההפצה אז זה בזבוז. יש
עוד עשרות הפצות, פופולאריות לא פחות, שאין להם מירור בארץ. הי, למה לא את כל
סורספורג'? כך או כך אני אשאר לי עם דביאן אהובתי כי אני פשוט לא סומך על המינט
הזה שלא יפתיע אותי יום אחד עם "עדכון" מיוחד לישראלים.