אתם יודעים מה? זו בדיוק הסיבה שהצעתי וביקשתי שהוא יבוא לדבר בישראל גם על
דעותיו הפוליטיות מחוץ לתחום התוכנה כדי להבהיר את העניינים האלו אחת ולתמיד.
אנשים אז התנגדו להצעתי, אבל מתעקשים עכשיו בכל מחיר להפוך את החלטתו של סטולמן
לאנטי-ישראלית במקום לפרו-חינוך הרשות הפלאסטינית. לכן רציתי שיבקשו ממנו
תגובה, אחרת זה יהפוך למשהו מאוד מכוער שיראה את כל קהילת הקוד החופשי באור
מאוד לא טוב - גם פוליטית וגם מסחרית.