On Sun, May 29, 2011, Ira Abramov wrote about "Re: FW: I have to cancel the
speeches at universities":
> כמו שאמרתי, סטולמן לא ביישן. אם זו היתה החלטה שלו להחרים מרצונו את ישראל,
> הוא היה אומר את זה בגאווה. זה לא המקרה לדעתי.

נכון, אני חושב שלא כדאי להפוך תלולית חפרפרת להר, כפי שאומרים האנגלים.

תארו לכם ששתי אוניברסיטאות שכנות רוצות להזמין אורח, אבל רק אחת מהן משלמת את
כל מחיר הטיסה. לא מפתיע שהאוניברסיטה המשלמת מרגישה "פריירית". עכשיו תוסיפו
לכך את העובדה שיש יריבות לאומית בין שתי האוניברסיטאות, ודי ברור מדוע
הפלסטינים מסרבים לממן את ביקורו של סטולמן בישראל. כנראה שסירוב כזה נשמע
לגיטימי גם לסטולמן.

כדי להפוך את הסירוב הפלסטיני לחרם *לא לגיטימי*, אנחנו יכולים להציע לשלם את
כל הטיסה שלו או לפחות חצי. אז למזמינים הפלסטינים לא יהיה אז צידוק מוסרי לומר
לסטולמן מה לעשות בזמן טיסתו, והדרישה שלהם תישמע כמו סתם חרם לא לגיטימי
(בסגנון ה"חרם הערבי"), והוא עשוי לדחות אותה.

--
Nadav Har'El                        |       Sunday, May 29 2011, 25 Iyyar 5771