2013/10/30 Shachar Shemesh <s...@hamakor.org.il>

>  On 29/10/13 18:37, Adir Abraham wrote:
>
>  אין שום רעיון כזה. זה עניין של אחריות נטו כלפי השרת עצמו.
>  הדבר הזה היה בשקט עד שהוא החליט להוציא את זה החוצה.
>
> אדיר, קצת יותר רצינות. אם הייתם מדברים איתו קודם היה, *אולי*, מקום לטענה
> הזו. כפי שהדבר בוצע בפועל, פשוט לא היה מקום למשפט שאמרת פה עכשיו. אם לדבר
> על אחריות, השלב הראשון זה לקחת אחריות על המעשים שלכם.

וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. הנה, אנחנו לוקחים אחריות על מה שאנחנו עושים. מה
הבעיה בדיוק?

> זה שמישהו עושה משהו בהתנדבות לא אומר שלא מגיע לו משהו בתמורה. אני חושב
> שליאור קנה בכסף מלא את הזכות ליותר כבוד מכמה שאתה נותן לו כרגע, הן בלתקשר
> איתו שינויים שנעשו, והן בתגובה שלך ברגע שפישלתם בלעשות את הראשון.

כאמור, זו תוצאה ישירה של חוסר תיעוד של העבר. מפאת מה שאתה קורא לו "כבוד",
אני לא אפתח את עניין התקשורת בעניינים כאלה ואחרים כאן באופן פומבי. מצד אחד
אתם מתלוננים על היחס(?) אליו, מצד שני אין לכם מושג ואתם מעוניינים לשמוע
רכילות צהבהבה. מי שרוצה לשמוע את הצד שלי בלי שהצד שני יעלב, בטעות, מוזמן
לשאול אותי באופן אישי. אני עומד מאחורי כל מה שכתבתי.

> אני גם אשמח לשמוע מאיפה הרעיון ההזוי של נושא האחריות. הוא לא בחוק העמותות.

מי אחראי על משאבי העמותה אם לא הועד? מדבריך אני מבין שאף אחד ואיש הישר
בעיניו יעשה.

אדיר