אני לא מבין מה המטרה בפירוק העמותה. הדבר היחיד שנחסך היא התקורה של החזקת
עמותה, שהיא לא גבוהה במיוחד.
אם העמותה עושה מעט בשנה מסוימת זה לא נראה לי בעייתי, זה בעייתי שהקהילה עושה
מעט.
אם הקהילה הייתה עושה המון ולא צריכה את העמותה כלל היה על מה לדבר, אבל בפועל
אנחנו ראינו שמי שרוצה לארגן אירועים נעזר בעמותה (כמסגרת לא כאנשים)
מי שרוצה לפנות לפוליטקאים נעזר בעמותה (כשם, לא כאנשים).
אני חושב שבעתיד יהיה צורך גם בפעילות מסוג זה, אם יהיה מי שירצה לעשות אותה
מצוין, וכדאי שמחסור בגוף מייצג/צינור כספים לא יהיה המכשול,
אם לא יהיה מי שיעשה, חבל, אבל פירוק העמותה לא יעזור.
מי שרוצה לכתוב קוד, לעשות בדיקות, לארוז וכיוב. לא צריך את העמותה לא נעזר
בעמותה (למעט אולי לאירוח אתר/רישום דומיין) ועל כן פעילות זאת היא בכלל לא
חלק מהדיון.
אני מקווה שבשנים הקרובות יהיו הן כנסים, והן פעילות לוביינג וגם תמריצים
כספיים לפיתוח ולוקליזציה ועוד ועוד פעילויות שהעמותה יכולה לתמוך בהם, כלומר
אני מקווה שיהיו אנשים
שיעשו זאת שכן צורך אני בטוח שיהיה.