שלום למכובדים ובוקר טוב,

אני כקורא מהצד ובנאדם ניטרלי לחלוטין באשר לפרשייה שאתם מנהלים פה לעיני כל,
רק לטעון ולאמר שלא משנה מי צודק הדרך לעשות את הדברים היא ממש לא בתפוצה של
כולם! היה אפשר לעשות את זה בפורום יותר מצומצם ובצורה יותר מכובדת! שוב אני
לא נכנס לפרטים עצמם כי זה לא ענייני, וגם אין לי שום רצון להכניס ראש בריא
למיטה חולה.

ותפסיקו להתעסק בשטויות- פה אני פונה אליך אורי, שאם לא היית מציף את השיח
ובעצם זה גם את הטענה שנטענה כלפיך, זה היה פשוט נשכח!!

בכל מקרה שיהיה יום טוב, מקווה שהעמותה הקבוצה והאנשים יחזרו לעשייה הענפה
והחיובית, כי פה אני לא רואה הרבה חיובי..