היי,
אני מצטט ומסמן *בבולד* את הטקסט של תומר כי אני מאוד מתחבר לניתוח של שחר...

״קראנו בזעזוע את הידיעות בדבר חקירתו של אורי עידן *בחשד* לעבירות מין
והתחזות. עידן, שהיה בעבר חבר ועד ופעיל בעמותה, אינו ממלא כיום כל תפקיד
בעמותה, אך חשנו צורך לגנות בחריפות את *המעשים המיוחסים לו*.
זו אינה דרכה של עמותת המקור, אשר פועלת ליצירת סביבה בטוחה לכל המשתתפות
והמשתתפים בפעילות העמותה.
במידה ומישהי מהמשתתפות בפעילות העמותה הותקפה על ידו בעבר אנו קוראים לה
לדווח על כך למשטרה בהקדם, ומחזקים את ידיה.

תומר, בשם הועד המנהל״

ניכר שמי שכתב את הטקסט חשב, נזהר והתייעץ לפניי שכתב בשמו ובשם העמותה.
מאוד אופתע אם יש כאן קייס משפטי ושתומר או העמותה פעלו שלא כדין.
אבל אני מתפרנס מלשבת ולקשקש בתוך טרמינל - אז מה אני מבין...
ליאור

Lior Kesos - http://www.linnovate.net
Linnovate - Open Source Innovation
mail: l...@linnovate.net