אתה מודה שלקחת את תפקיד השופט.
אתה לא שופט ולא ראית את הראיות (כי אין כאלו)
כל מה שראית היה סרטון ערוך שאינו קביל כעדות בשום מקום וכתבה מטעמו של מתחרה
עסקי.
לפי החוק בישראל אדם הוא חף מפשע עד שלא נמצא אשם ע"י בית משפט.

לא ידעתי שתומר בריסקר מונה לשופט במדינת ישראל.
אתה תומר תצטרך להסביר מדוע לקחת לידך את תפקיד השופט כאשר אין בידך ראיות.

--
Ori Idan CEO Helicon Books
http://www.heliconbooks.com